laynus Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Skrivet 29 Oktober 2008 Hej jag undrar fall Dreamweaver är bra att göra hemsidor i? Är det det? För jag har fixat det till min dator. Och ska börja använda det kanske...... Citera
Organism Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Skrivet 31 Oktober 2008 Hej jag undrar fall Dreamweaver är bra att göra hemsidor i? Är det det? För jag har fixat det till min dator. Och ska börja använda det kanske...... Men om du nu har fixat det till din dator, varför inte kolla själv om det är bra? Citera
laynus Skrivet 31 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 31 Oktober 2008 Jag vet ej vilka funktioner det har............ Citera
Attityd Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Skrivet 31 Oktober 2008 Starta det och kolla vad för funktioner det har då ? Citera
PunkArne Skrivet 7 November 2008 Rapport Skrivet 7 November 2008 Ja. (Du borde specifiera frågan bättre. T ex: Vad finns det för bra funktioner i Dreamweaver CS4?) Den highlightar många programmeringsspråk och scriptspråk i färger och har autokompletteringverktyg för HTML och Javascript. Citera
3mpty Skrivet 8 November 2008 Rapport Skrivet 8 November 2008 Jag tycker cs4 är mycket bra har ett brett utbud av funktioner. och det fungerar bra med alla andra Adobe cs4 program som PS cs4 o.s.v Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.