nidron Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 (redigerat) Hejsan. Jag har 2st kartor. Nu är jag i templet på den första ön man började vid. Jag har målat ett timmglas på en röd dörr och kommit in till ett nytt rum där jag ska få the sun key. Problemet är att jag inte fattar vad dom vill att jag ska göra det står: Press the sacred crest against the sea chart to transfer it the temple of courage will opend the holder to the sun key. Och ja jag fattar nog engelskan helt fel, för jag tyckar att jag har provat allt.. svårt att förklara.. men snälla finns det någon som kan hjälpa?! (man tittar på en karta med en grön symbol på ..den är lika dan som southwestern kartan fast fel vänd. i högra hörnet har du tillgång till sjökartan) MVH mikaela behöver ej någon hjälp! fattade hur jag skulle göra nu :) :P vet ej hur man tar bort inlägget^^ Redigerat 30 Oktober 2008 av nidron Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Stäng DS:et och öppna det igen, är den enkla lösningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg