Ludvig Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Hej jag undrar om nintendo wii är värt att köpas för jag kanske ska köpa ett :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Beror på vilka spel du gillar.. Det är långt ifrån lika kraftfullt som PS3 och X360, men det finns ju (enligt mig) roligare spel till Wii.. Zelda, Mario(Kart), Super Smash, Metroid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Hej jag undrar om nintendo wii är värt att köpas för jag kanske ska köpa ett :D Ja, det är värt att köpas. Speciellt med Super Smash Bros. Brawl eller Mario Kart Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Hej jag undrar om nintendo wii är värt att köpas för jag kanske ska köpa ett :D Ja, det är värt att köpas. Speciellt med Super Smash Bros. Brawl eller Mario Kart Wii. håller med :) är värt det för bara de spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Helt klart värt att köpa, bättre än både Xbox360 och PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 köpte den med 8 spel, ja har inte slutat spela första! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Wii is da PWNZOR!!! XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 enligt mig är xbox 360 roligare, men aja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.