fubbis Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Jag har gjort ett tema med hjälp av Sony Ericsson Themes Creator, och nu undrar jag hur man för över det till mobilen? Jag har en sladd men när jag satte i den så var jag tvungen att söka efter program som ska öppna det på internet, men det kom aldrig in till internet för det stog typ något error och sen när jag sätter in kabeln igen så kommer inget upp och man kin inte komma åt det via "den här datorn" häller! Hur ska jag göra!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Det gör du med usb kabel du bara drar in det i mappen Themes så enkelt är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 en lättare beskrivning 1.koppla in mobilen i en usb sladd med datorn. 2.kopiera filen du ska lytta till mobilen. 3.klistra in den på mobilen från datorn i en mapp du vill ha temat. 4.koppla ur usbn och gå in på filen på mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 31 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Men när jag sätter i USB kabeln så kommer det inte upp något!(ska testa en gång till) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Men när jag sätter i USB kabeln så kommer det inte upp något!(ska testa en gång till) Har du installerat drivrutinerna till själva Mobilen? Eller så kan det ju vara ngt strul med din USB-Port. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 31 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Nej jag tror att jag inte har installerat drivrutinerna. Hur gör jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 På sonyericsson behöver man ej dej vet ej hur det är med dom andraXD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.