*Miss_Mario* Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Skrivet 30 Oktober 2003 Hej! Hur klarar man sista bossen Wizpig på Didi Kong Racing? :?:
Shadowbeing Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Skrivet 30 Oktober 2003 Jag behöver också hjälp med den. Den är helt omöjlig. Man måste ju nästan ha T.T för att klara den. Har du öppnat future fun land eller vad det heter?
*Miss_Mario* Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Skrivet 31 Oktober 2003 Jag tycker också att mario spelen är roliga! jag tror att man kanske behöver ha T.T men han är ju jätte svår att få! :shock:
black_eagle Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Skrivet 31 Oktober 2003 *Miss_Mario* du ska inte börja prata om mario spel här du pratar ju om diddykongracing men Jonte The Master vad är future fun land?
Shadowbeing Skrivet 2 November 2003 Rapport Skrivet 2 November 2003 Det är den sista banan man får på Diddykong Racing. Jag tror jag vet hur man får den. eller rätt sagt VET. Man kanske kan få nåt på dem banorna som är där.
Nain Skrivet 2 November 2003 Rapport Skrivet 2 November 2003 här är koder: Magiska koder: BLABBERMOUTH-Rösttuta JOINTVENTURE- Två-players i adventure mode BODYARMOR- Alla ballonger är gula OPPOSITESATTRACT- Alla ballonger är regnbågsfärgade BOMBSAWAY- Alla ballonger är röda BYEBYEBALLONS- Inga vapen för datorn BOGUSBANNANAS- Sämre fart om man tar bananer NOYELLOWSTUFF- Bananerna är värdelösa ZAPTHEZIPPERS- Booster pilarna försvinner VITAMINB- Ingen gräns på bananer TOXICOFFENDER- Alla ballonger är gröna TIMETOLOSE- Smart dator ROCKETFUEL- Alla ballonger är blåa FREEFORALL- Den starkaste attaken direkt FREEFRUIT- Starta med 10 bananer WHODIDTHIS- Se credits ARNOLD- Stora gubbar DOUBLEVISION- två players kan välja samma gubbe OFFROAD- 4-wheel-drive TEENYWEENIES- Små gubbar JUKEBOX- Musik Test
Shadowbeing Skrivet 4 November 2003 Rapport Skrivet 4 November 2003 Dem har jag redan i min fuskpärm. Man får den sista banan när man åker runt lite här och där nere vid fyren som finns på stranden. Fyren ska bli någon slags raket enligt min kompis.
Rekommendera inlägg