💬
Logga in
Fuska.se

Favoritkompis/favoritkompisar?

27 svar · startad

Jag har många kompisar som är favoriter. Dock så tycker jag Johan är en som jag alltid brukar vara med, sedan finns det ju så klart fler som jag har som favoriter, men med Johan brukar jag vara med. Han är väldigt rolig, och det är kul att spela Fotboll och Basket med honom, samt TV-Spel.

När det gäller favorittjejkompis så är det nog Matilda, alltid kul att vara med. Hon är söt och är väldigt pratsam.

Nå, nu kommer jag till frågan. Vad heter eran favoritkompis/favoritkompisar, och varför är de dina favoriter?

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Jag tycker att är man 15+ så delar man inte in sin kompisar i [kompis] och [favorit].

När man var 12-13 år så utnämnde man någon kompis till favorit kompis. ;)

Men självklart så finns det dom som är roligare att vara än med vissa andra. Men jag delar inte in mina kompisar i någon slags sortering.

Nivå 4 · Lärling

Precis som Raptomex säger. Känns som något man gjorde för flera år sen bara för att visa för andra att man hade en bra, så kallad, favoritkompis. Det går inte dela in, jag umgås med mina kompisar under olika omständigheter. Alla är favoriter på sitt sätt.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Har inga favoriter av mina kompisar.

Raptomex: Jo, du har rätt där. Fast jag kan säga att jag mest är med dessa kompisar. Men kanske de mindreåriga här på sajten förstår vad tråden handlar om, så de inte säger här "jag fattar inte" eller något liknande. Därför gjorde jag en sådan här tråd, hoppas du inte missuppförstår.

22 Dec 2008
Nivå 6 · Fuskare

Pöjk polare: Mest ''leker'' jag med Affe (Alfred) Schyst kis.. Har en annan som heter Victor (PaccMann på fuska.se)

Tjej: Filippa, alltså hon kan man prata med, alla andra tjejer driver med en och är skit oseriösa.. sorgligt..

Alltså dom är dom schystaste.. Jag har flera kompisar än dom övre men jaa..

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Pöjk polare: Mest ''leker'' jag med Affe (Alfred) Schyst kis.. Har en annan som heter Victor (PaccMann på fuska.se)

Tjej: Filippa, alltså hon kan man prata med, alla andra tjejer driver med en och är skit oseriösa.. sorgligt..

;|
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

;|

Vad..?

Hahaaa. Fattade. ;)

Nivå 6 · Fuskare

Jg delar inte in mina kompisar i grupper men dom gör det >.<

25 Dec 2008
Nivå 6 · Fuskare

Delar inte heller in i grupper, men mina 2 bästa kompisar är

En som jag kallar dava. Han älskar fotboll och är väldigt bra på CS o massa så

Den andra kallar jag för Gurra. Han är bra på CS å WoW och, jaa, jäävligt rolig. Fast det är Dava med.

Brukar säga att Gurra är söt (lol) x D. Han blir så sur.

Nivå 3 · Lärling

Jag har inga kompisar...

↗ till inlägget

Jag har inga kompisar...

Jo mig 8)

Delar inte in kompisar i grupper.

favorit kompis pff.... det låter så....90 tal :mellow:

Nivå 4 · Lärling

Nisse,Dessie och samme ftw :P

Nivå 11 · Veteranfuskare

brukar inte rangordna mina vänner direkt....umgås med mycket folk. min närmsta är mina närmsta för att vi kommer bra överens, har ungefär samma humor, ofta samma intressen, tycker om varandra i allmänhet och aldrig skulle göra varandra illa.

31 Dec 2008
Nivå 2 · Novis

Tobias: Även kallad Goss eller Harry (av mig). Jävligt skön att va med, känt honom i många år.

Alex: Typ spelpolare :P Spelar alltid Rock Band hos honom :) Har alltid gått i min klass så vi är ganska bra kompisar.

Marcus J: Alltid varit den enda svarta i klassen. smått utsatt för det, men mest på skoj. Jävligt schyst kille men farlig som f*n. Han är stark som en oxe och går i boxning.

Danne Ek: Ganska schyst att vara med, snor alltid öl av hans föräldrar så sitter vi i skogen och dricker varsin, tillsammans med en cigg var. Om inte cigarill (om vi har tur).

Matte: Ett år äldre en mig, känt sedan blöjorna. Gizmoe på fuska.se, bannad dock för att nån fucker varnade han utan vidare anledning.

Berntsson: Världens skönaste humor. Typ Jim Carrey aktig i sättet. Bra på att imitera lärare och målar våran rektor i exakt kopia :)

Mig själv: Nog den personen jag umgås med mest... Vi är väldigt lika, mycket gemensamt. Allt han säger är liksom vettigt för mig :o Mig själv är underbar.

5 Jan 2009
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Jag har inga kompisar...

jag som ville skapa ett framtid med dig :(
Nivå 8 · Veteranfuskare

Hockeylaget. Men har massa kompisar på skolan också.

23 May 2009
Nivå 1 · Novis

Klas: Han är rolig och har lärt mig många fusk som inte finns på fuska.

Tobias: Ingen tycker om han men han är skita snäll och vi har en club.

Mattias: Är inte med han så ofta men han är snäll och rolig.

Kasper: Han är snäll och han vet hur man kan skaffa många legendariska pokemon.

Emelia: Hon vet också hur man kan skaffa legendariska pokemon och är snäll och är bäst på alla ämnen i skolan.

Nivå 6 · Fuskare

Delar inte in dom, alla är trevliga på sitt sätt.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in