Hoppa till innehåll

Dåligt!


SoulOfDeath
 Dela

Rekommendera inlägg

Vissa av fusken som godkänns här på fuska.se ser rentav förjävliga ut. Dom som godkänner fusk här, måste bättra på sig.

 

En fråga bara: Fick ni IG i svenska?

 

Om inte, så bli inte arga av detta. Ta åt er av detta och var noggrannare när ni godkänner fusk.

 

Det är för jobbigt och läsa ett fusk som helt saknar punkt.

 

 

Tack på förhand//MelvisPressby

problemet är inte att fusken ser förjävliga ut, problemet är att vissa är översatta ave något översättnings program eller att dem helt enkelt inte stämmer/funkar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Megadeth

men kan inte bara moderatorerna bara skärpa till sig?

Vi? Verkligen?

 

Du startar en mening med ordet men, dessutom med liten bokstav. Sedan är svenskan bättre, "bara moderatorerna bara".

 

Du får ursäkta, men innan man klagar på oss så borde man kolla vad man skriver själv.

 

I alla fall, ser jag fusk med dålig grammatik, små bokstäver i början av meningar eller fusk som är krångligt skrivna, tre rader mellanrum mellan rader osv. så godkänns dem inte. Inte heller fusk med felstavade ord.

 

Dessutom vill jag säga detta till alla medlemmar som skickar in fusk, skriv inte hälsningar i fusken.

 

Skriv inte följande:

 

"Kommentera gärna"

"MVH fuskarfuskaren"

"/fuskafuskaren"

"Hoppas det hjälper/hjälpte"

"Skicka PM om ni har frågor"

 

eller liknande, det har inget med fusket att göra, dessutom ser man vem skribenten är ändå. (Självklart menar jag erat användarnamn istället för fuskarfuskaren.)

 

 

Sant, men det är verkligen fel att klaga på moderatorerna. När man inte sett vad de gör på sajten. De vill göra sajten mycket bättre. Och att alla på sajten skall trivas.

 

 

Sedan finns det ju saker som är de viktigaste sakerna som man behöver skriva om. Om det nu är rätt, så godkänns de.

 

 

//Megadeth

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Megadeth

Men asså lol, so what?!

Skaffa glasögon och leta fram Anmäl-knappen!

Ser du något fel så är det den du ska klicka på..

Gör inte någon j*vla tråd för det..

 

Jag trodde du menade det där till mig. Fast det var inte så.

 

Du har rätt, det finns en anmäl-knapp i varje fusk man tittar på. Varför slösa tid på att göra onödiga trådar om det?

 

 

//Megadeth

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vissa av fusken som godkänns här på fuska.se ser rentav förjävliga ut. Dom som godkänner fusk här, måste bättra på sig.

 

En fråga bara: Fick ni IG i svenska?

 

Om inte, så bli inte arga av detta. Ta åt er av detta och var noggrannare när ni godkänner fusk.

 

Det är för jobbigt och läsa ett fusk som helt saknar punkt.

 

 

Tack på förhand//MelvisPressby

 

Mm hitta ett fusk.

 

Första dan hade en person skrivit ett fusk. Nästa dag hade en kopierat exakt samma och la in på samma spel. Varför fick det godkänt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vissa av fusken som godkänns här på fuska.se ser rentav förjävliga ut. Dom som godkänner fusk här, måste bättra på sig.

 

En fråga bara: Fick ni IG i svenska?

 

Om inte, så bli inte arga av detta. Ta åt er av detta och var noggrannare när ni godkänner fusk.

 

Det är för jobbigt och läsa ett fusk som helt saknar punkt.

 

 

Tack på förhand//MelvisPressby

 

Mm hitta ett fusk.

 

Första dan hade en person skrivit ett fusk. Nästa dag hade en kopierat exakt samma och la in på samma spel. Varför fick det godkänt?

 

Det kanske var något personen hade glömt ?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har ni inte något vettigt kan ni f*n låta bli att svara med era onödiga kommentarer!

 

 

Någon som inte borde lägga sig i allt som inte rör honom, är Megadeth!

 

Hallå! Du är inte Moderator! Så sluta försök att fjäska till dig den ranken!

 

Det är länge som jag har stört mig på dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Anledningen till att det blir "dubbla" fusk är att om någon skickar in ett fusk som ser vettigt ut och som inte har stavfel så kan det bli att vi inte kollar om den finns, vi litar för mycket på att folk skickar in vettiga saker. Fast det händer inte så ofta, mest när olika moderatorer kollar fusk till samma spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har skickat in säkert 7 fusk/tips som enligt mig är bra och som inte redan finns och ingen av dom fusk/tipsen har blivit godkända(stavning?)

enligt dig ja, det betyder inte att det är ett bra fusk

 

imo borde moddarna kolla om fusket faktiskt har något värde för någon som kör spelet. fusk som typ det här fusket är totalt onödigt och funkar inte ens...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har skickat in säkert 7 fusk/tips som enligt mig är bra och som inte redan finns och ingen av dom fusk/tipsen har blivit godkända(stavning?)

enligt dig ja, det betyder inte att det är ett bra fusk

 

imo borde moddarna kolla om fusket faktiskt har något värde för någon som kör spelet. fusk som typ det här fusket är totalt onödigt och funkar inte ens...

 

Ja, enligt mig och dom är mycket bättre än fusken som finns nu.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...