Hoppa till innehåll

Dåligt!


SoulOfDeath
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har skickat in säkert 7 fusk/tips som enligt mig är bra och som inte redan finns och ingen av dom fusk/tipsen har blivit godkända(stavning?)

enligt dig ja, det betyder inte att det är ett bra fusk

 

imo borde moddarna kolla om fusket faktiskt har något värde för någon som kör spelet. fusk som typ det här fusket är totalt onödigt och funkar inte ens...

 

Är det ett sånt här klassiskt skämt fusk?^^ "Gå 50 varv runt ditt hus och flyg till cerillion staden och trck A A B B så möter du pika-snorlax." :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Det finns väldigt många klassiska fusk här på sidan. Där man typ redan vet hur man ska göra, fast moderatorerna godkänner de ändå.

 

Har dock inte skickat in något fusk på Fuska.se. ^^'

 

Kommer typ göra det senare.

 

//Megadeth

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har skickat in säkert 7 fusk/tips som enligt mig är bra och som inte redan finns och ingen av dom fusk/tipsen har blivit godkända(stavning?)

enligt dig ja, det betyder inte att det är ett bra fusk

 

imo borde moddarna kolla om fusket faktiskt har något värde för någon som kör spelet. fusk som typ det här fusket är totalt onödigt och funkar inte ens...

 

Är det ett sånt här klassiskt skämt fusk?^^ "Gå 50 varv runt ditt hus och flyg till cerillion staden och trck A A B B så möter du pika-snorlax." :lol:

 

japp, han stavade till och med fel på pokemonens namn i det där inlägget, ARCIUS, den heter arceus-,-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst Mîhker

Snälla sluta klaga alla. Det finns ett fåtal moderatorer på fuska.se, alla "jobbar" gratis för att sidan skall bli bättre och så gnäller alla "gör det här bättre, varför godkändes det här blblbla". Moderatorerna har ett liv. De sitter inte och kollar fusk som sänds in 24/7.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Snälla sluta klaga alla. Det finns ett fåtal moderatorer på fuska.se, alla "jobbar" gratis för att sidan skall bli bättre och så gnäller alla "gör det här bättre, varför godkändes det här blblbla". Moderatorerna har ett liv. De sitter inte och kollar fusk som sänds in 24/7.

första riktigt vettiga kommentaren i denna tråd efter boffaroffes. denna tråd leder ingenstans längre.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har skickat in säkert 7 fusk/tips som enligt mig är bra och som inte redan finns och ingen av dom fusk/tipsen har blivit godkända(stavning?)

enligt dig ja, det betyder inte att det är ett bra fusk

 

imo borde moddarna kolla om fusket faktiskt har något värde för någon som kör spelet. fusk som typ det här fusket är totalt onödigt och funkar inte ens...

 

Är det ett sånt här klassiskt skämt fusk?^^ "Gå 50 varv runt ditt hus och flyg till cerillion staden och trck A A B B så möter du pika-snorlax." :lol:

 

Nej!!

Det var inget fusk, det var ett tips och det var inte ens Pokemon

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...