Teoman123 Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Jag har blivit bannad från flashback forum för att jag e för ung. Jag loggade in och det stog att jage bannad men nu går det inte att kogga ut eller nåt annat. mina bröder är medlem där ochså och det går inte att gå in där så säg mig fort vad jag ska göra för att logga ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Byt IP eller kör proxy. Testa om det går att besöka sidan med en annan avändare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Sök efter en sån hära sak som tar bort ip ban. vet inte va dem heter men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Har aldrig själv varit medlem där. Man ska vara över arton år för att vara medlem där. Och du kanske måste starta om datorn för att du skulle kunna logga ut? Det är säkert något lagg som gör så att ditt bredbang krånglar. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Har aldrig själv varit medlem där. Man ska vara över arton år för att vara medlem där. Och du kanske måste starta om datorn för att du skulle kunna logga ut? Det är säkert något lagg som gör så att ditt bredbang krånglar. //Megadeth Nej nej och åter nej.Han har blivit IP bannad från sidan. Det är därför han inte kan logga ut eller så. Så allt beror på att han är IP bannad. Och det hjälper inte att starta om datorn , jag menar ens IP blir inte ändrat bara för att man startar om datorn. //////Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 <Insert grov förolämpning till alla här>, seriöst hur dumma är ni? Han är inte IP-bannad, rensa bara kakorna och låt flashback vara ifred, det finns en anledning till åldersgränsen. IP-ban my ass, det är en kaka. Teoman sånna som du ska inte ha något att göra på FB förns du är 18 och har mognat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 <Insert grov förolämpning till alla här>, seriöst hur dumma är ni? Han är inte IP-bannad, rensa bara kakorna och låt flashback vara ifred, det finns en anledning till åldersgränsen. IP-ban my ass, det är en kaka. Teoman sånna som du ska inte ha något att göra på FB förns du är 18 och har mognat. du tog orden jag var påväg att skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 <Insert grov förolämpning till alla här>, seriöst hur dumma är ni? Han är inte IP-bannad, rensa bara kakorna och låt flashback vara ifred, det finns en anledning till åldersgränsen. IP-ban my ass, det är en kaka. Teoman sånna som du ska inte ha något att göra på FB förns du är 18 och har mognat. Jo, jag är väldigt dum. Fast jag visste att man skulle vara arton år gammal för att bli medlem där. Då han bröt mot reglerna. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Tror inte du blir ip-bannad för att vara minderårig på flashback. Radera dina cookies samt tidigare filer, och gör ett nytt konto på sidan så ska allt vara okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 <Insert grov förolämpning till alla här>, seriöst hur dumma är ni? Han är inte IP-bannad, rensa bara kakorna och låt flashback vara ifred, det finns en anledning till åldersgränsen. IP-ban my ass, det är en kaka. Teoman sånna som du ska inte ha något att göra på FB förns du är 18 och har mognat. Jo, jag är väldigt dum. Eftersom att du inser det vart du just snäppet "odummare". :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 <Insert grov förolämpning till alla här>, seriöst hur dumma är ni? Han är inte IP-bannad, rensa bara kakorna och låt flashback vara ifred, det finns en anledning till åldersgränsen. IP-ban my ass, det är en kaka. Teoman sånna som du ska inte ha något att göra på FB förns du är 18 och har mognat. Ubuntu, tyvärr så kan jag meddela dig om att hälften av alla medlemmar på FB är under 18 år.. Ärligt, trodde du verkligen att det är någon som bryr sig om åldersgränsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 <Insert grov förolämpning till alla här>, seriöst hur dumma är ni? Han är inte IP-bannad, rensa bara kakorna och låt flashback vara ifred, det finns en anledning till åldersgränsen. IP-ban my ass, det är en kaka. Teoman sånna som du ska inte ha något att göra på FB förns du är 18 och har mognat. Ubuntu, tyvärr så kan jag meddela dig om att hälften av alla medlemmar på FB är under 18 år.. Ärligt, trodde du verkligen att det är någon som bryr sig om åldersgränsen? Ja, de bryr sig om åldersgränsen, det klart. För det är en myndig hemsida. Tror inte de skulle godkänt en person som är tio år gammal och bli medlem. För de inte har blivit myndiga än. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.