Hoppa till innehåll

Hjälp Fort


Teoman123
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har blivit bannad från flashback forum för att jag e för ung.

Jag loggade in och det stog att jage bannad men nu går det inte att kogga ut eller nåt annat.

mina bröder är medlem där ochså och det går inte att gå in där så säg mig fort vad jag ska göra för att logga ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Megadeth

Har aldrig själv varit medlem där. Man ska vara över arton år för att vara medlem där. Och du kanske måste starta om datorn för att du skulle kunna logga ut? Det är säkert något lagg som gör så att ditt bredbang krånglar.

 

 

//Megadeth

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har aldrig själv varit medlem där. Man ska vara över arton år för att vara medlem där. Och du kanske måste starta om datorn för att du skulle kunna logga ut? Det är säkert något lagg som gör så att ditt bredbang krånglar.

 

 

//Megadeth

Nej nej och åter nej.

Han har blivit IP bannad från sidan. Det är därför han inte kan logga ut eller så. Så allt beror på att han är IP bannad.

Och det hjälper inte att starta om datorn , jag menar ens IP blir inte ändrat bara för att man startar om datorn.

 

//////Raptomex

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

<Insert grov förolämpning till alla här>, seriöst hur dumma är ni?

 

Han är inte IP-bannad, rensa bara kakorna och låt flashback vara ifred, det finns en anledning till åldersgränsen.

 

IP-ban my ass, det är en kaka.

 

Teoman sånna som du ska inte ha något att göra på FB förns du är 18 och har mognat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mangekyoucake

<Insert grov förolämpning till alla här>, seriöst hur dumma är ni?

 

Han är inte IP-bannad, rensa bara kakorna och låt flashback vara ifred, det finns en anledning till åldersgränsen.

 

IP-ban my ass, det är en kaka.

 

Teoman sånna som du ska inte ha något att göra på FB förns du är 18 och har mognat.

 

du tog orden jag var påväg att skriva

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Megadeth

<Insert grov förolämpning till alla här>, seriöst hur dumma är ni?

 

Han är inte IP-bannad, rensa bara kakorna och låt flashback vara ifred, det finns en anledning till åldersgränsen.

 

IP-ban my ass, det är en kaka.

 

Teoman sånna som du ska inte ha något att göra på FB förns du är 18 och har mognat.

Jo, jag är väldigt dum. Fast jag visste att man skulle vara arton år gammal för att bli medlem där. Då han bröt mot reglerna.

 

 

//Megadeth

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

<Insert grov förolämpning till alla här>, seriöst hur dumma är ni?

 

Han är inte IP-bannad, rensa bara kakorna och låt flashback vara ifred, det finns en anledning till åldersgränsen.

 

IP-ban my ass, det är en kaka.

 

Teoman sånna som du ska inte ha något att göra på FB förns du är 18 och har mognat.

Jo, jag är väldigt dum.

 

Eftersom att du inser det vart du just snäppet "odummare". :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

<Insert grov förolämpning till alla här>, seriöst hur dumma är ni?

 

Han är inte IP-bannad, rensa bara kakorna och låt flashback vara ifred, det finns en anledning till åldersgränsen.

 

IP-ban my ass, det är en kaka.

 

Teoman sånna som du ska inte ha något att göra på FB förns du är 18 och har mognat.

Ubuntu, tyvärr så kan jag meddela dig om att hälften av alla medlemmar på FB är under 18 år.. Ärligt, trodde du verkligen att det är någon som bryr sig om åldersgränsen?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Megadeth

<Insert grov förolämpning till alla här>, seriöst hur dumma är ni?

 

Han är inte IP-bannad, rensa bara kakorna och låt flashback vara ifred, det finns en anledning till åldersgränsen.

 

IP-ban my ass, det är en kaka.

 

Teoman sånna som du ska inte ha något att göra på FB förns du är 18 och har mognat.

Ubuntu, tyvärr så kan jag meddela dig om att hälften av alla medlemmar på FB är under 18 år.. Ärligt, trodde du verkligen att det är någon som bryr sig om åldersgränsen?

 

 

Ja, de bryr sig om åldersgränsen, det klart. För det är en myndig hemsida. Tror inte de skulle godkänt en person som är tio år gammal och bli medlem. För de inte har blivit myndiga än.

 

//Megadeth

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...