Hoppa till innehåll

Fel Med Dator? Far Cry 2 Hjälp!

Zuakje

Rekommendera inlägg

Hittade inget bra forum för den här tråden så jag satsar på Datorer.

Hej, det är så att när jag öppnar Far Cry 2 på iconen så börjar datorn jobba, spelet öppnas i en svart ruta och laddar, 2 sekunder senare släcks allt ner, datorn slutar jobba, och jag är på skrivbordet och har försökt öppna spelet flera gångeer men samma saker händer.

Någon som vet hur man fixar detta? Jag har testat att Kör som Adminastrator, jag har diskfragmenterat, rensat alla filer, jag har kollat så skivan är okej, jag har virus sökt sådär 5 gånger med AVG, Kaspersky och malmwarebytes, jag har gjort allt såntdär förutom att ominstallera.

Om jag ominstallerar, raderas mitt konto med rank och vapen då? eller körst allt inom en datorbas?

Eller vet någon hur man fixar problemet?

PROBLEM LÖST PROBLEM LÖST!

En schysst jävel från Canada på min msn RÅkADE veta hur man gjorde =) Han sa till mej att gå till My games > Far Cry 2 > gamerProfile och ändra MiniMized 0 till 1, GICK! Nu alla som har dethär problemet har svaret här!

Tack som f*n

Redigerat av Zuakje
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, det är så att när jag öppnar Far Cry 2 på iconen så börjar datorn jobba, spelet öppnas i en svart ruta och laddar, 2 sekunder senare släcks allt ner, datorn slutar jobba, och jag är på skrivbordet och har försökt öppna spelet flera gångeer men samma saker händer.

Någon som vet hur man fixar detta? Jag har testat att Kör som Adminastrator, jag har diskfragmenterat, rensat alla filer, jag har kollat så skivan är okej, jag har virus sökt sådär 5 gånger med AVG, Kaspersky och malmwarebytes, jag har gjort allt såntdär förutom att ominstallera.

Om jag ominstallerar, raderas mitt konto med rank och vapen då? eller körst allt inom en datorbas?

Funkade spelet förrut? hmm...kollat om det finns nån ny patch till spelet? Klarar din burk av spelet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Funkade spelet förrut? hmm...kollat om det finns nån ny patch till spelet? Klarar din burk av spelet?

Självklart det klarar av spelet, och patch är inte problemet eftersom jag inte ens kan öppna Singleplayer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör såhär: in på far cry 2 mappen...kolla där om det finns nån save mapp..kopiera mappen och sen installera om spelet

ifall save mappen är inte där kolla då i Mina dokument

Funkade inte med att installera om :( samma sak händer, startar spelet datorn börjar jobba, kommer upp FarCry 2 i en svart window mode ruta LOADING i 2 sekunder sen släcks de ner o inget mer händer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...