KuroKaktus Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Hejsan. Jo jag har te.x filer som fake virus som jag gör och ger ut. Men jag sparar dom som virus.bat och te.x hemsidor som start.html. Problemet är att det står .html och så vidare och det gör det inte på mina kompisars datorer. Jag vet att det inte har stått för så vet nån hur man ändrar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Hejsan. Jo jag har te.x filer som fake virus som jag gör och ger ut. Men jag sparar dom som virus.bat och te.x hemsidor som start.html. Problemet är att det står .html och så vidare och det gör det inte på mina kompisars datorer. Jag vet att det inte har stått för så vet nån hur man ändrar det? Alltså, du vill inte ha filnamnet? Så som Counter-Strike.exe eller We will rock you.mp3? Om det är det du inte vill ha så öppna Mina Dokument > Verktyg > Mappalternativ > Visning > Dölj filnamnstillägg för kända filtyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 mm, som justfiwi sa. Men vad menar du med virus biten och det? Fattade ingenting av vad du sa :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Tack Justfiwi. AlleTheMaster: Det där med virus är att jag gör som saker som man kan tro är virus. Här är ett exemple http://solidfiles.com/d/2ad7. CMD öppnas och man får trycka lite och datorn söker igenom filerna på datorn. OOPS: Inte skadligt för datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 I linux ska man absolut inte skriva "rm .*" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Lär ju vara jätteroligt med fakevirus som är skapade med batch. Kanske borde lära dig något språk så du kan göra egna istället? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.