asabrasa Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 eftersom jag inte har något internet hemma så laddade jag ner halo 3 heroic och legendary map pack hos en kompis men nu när jag ska spela maparna så finns dom inte kvar dom finns sparade på hårdisken. dom funkar bara när jag är online ska det verkligen vara så? eller beror det på att min xbox är gammal jag köpte den så fort den kom ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Jag har inte xbox men antar att det är maps för onlinespel bara. Inget fel på ditt xbox då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 är detta den som är gratis? har den iaf och jag kan spela dom banorna offline Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 eftersom jag inte har något internet hemma så laddade jag ner halo 3 heroic och legendary map pack hos en kompis men nu när jag ska spela maparna så finns dom inte kvar dom finns sparade på hårdisken. dom funkar bara när jag är online ska det verkligen vara så? eller beror det på att min xbox är gammal jag köpte den så fort den kom ut. Det beror på att du måste ha xbox live för att kunna köra på dina sparade saker. Det är så för mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 det beror på att du har laddat ner dom på din live profil ellerhur? du är på din xbox live profil. såfor du startar halo 3 så ändrar den till den provilen som inte har xbox live eller så loggar den utt xbox live profilen. det beror på att du inte har xbox live guld. har du silver eller guld? jag har silver och gör samma sak för mig. Hoppas du hade något nyta av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 2 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 sad face det funkar inte. det är bara att inse att mitt xbox är cp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.