MonkeyPants Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 (redigerat) har några frågor om tp 1. var finns Jovani som man lämnar poe souls till? 2. vart får man reekfish? jag har earring och fishrod men jag hittar inte stället och när man pratar med midna säger han bara "the reekfish that the beast of snowpeak took... maybe if we took a look at it, it'd give us a clue" och när man går in till snowpeak och pratar med honom säger han "what a terrible storm... looks like you're not welcome here look, i understand that the mirror is hidden soewhere on this mountain, but we need a plan I know.. that story Ashei told about the beast ... what do you think about that? you think we should show that scetch to the zoras and see what they have to say" men jag har visat scetchen till zoras och dom säger ju bara att besten har varit i byn visa gärna på en karta var man fångar reekfish Redigerat 2 November 2008 av Shoulder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 gamefaqs.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Du ska fiska vid de så kallade "Mother and Child rocks" d.v.s två klippor som sticker upp ur vattnet. En av de är större än den andra, det är kännetecknet. Iallafall, fiska där. När du har fått upp en Reekfish så ska du förvandla dig till varg och lukta på den, sen är det bara att följa lukten med Sense ;) Genom snöstormen. Glömde att skriva det ;: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg