dalslund Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 HejsanHejsan det är så här att jag och min flickvän skulle spela sims på hennes bärbara dator men när vi ska klicka upp fusk rutan ctrl + shift + c såk ommer den inte upp , verken ute i kvarteret elller inne i spelsektionen. Vet någon vad felet kan vara? tacksam för snabbtsvar. Martin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 håll först inne ctrl + shift samtidigt.håll kvar knapparna nere och tryck på C med. funkar det inte då kan det vara nåt fel på erat spel eller installationen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 (redigerat) Rätta mig om jag har fel, men min syrra behöver bara trycka CTRL + C ? Redigerat 8 November 2008 av PussyCat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Helt som grabben lite uppåt sa, testa att bara hålla in SHIFT + CTRL och sen tryck ner C :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskarpontus Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Det är ju så man ska göra :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puppy Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 håll först inne ctrl + shift samtidigt.håll kvar knapparna nere och tryck på C med. funkar det inte då kan det vara nåt fel på erat spel eller installationen. hej vi har samma problem med vår bärbara. kan det bero på att det är en HP med vista. det funkar med vista på en annan stationär data. vad menas med att installationen kan vara fel? vi har installerat om sims flera gånger- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg