Hoppa till innehåll

Livehockey


MrJesper
 Dela

Rekommendera inlägg

Livehockey är ett spel där man är manager för ett lag. Där kan man sälja och köpa spelare. Om du tänker så här nu. Livehockey det är säkert bara hockey nördar jag hatar hockey eller liknade. Så det är precis som i fotboll och andra lagsporter bara att det heter livehockey och är lite inriktat på hockey. Mitt lag heter Majonäs HC och jag är fortfarande i div 6 men jag började denna säsong så jag har ju ej hunnit göra nåt.

 

Jag hoppas att någon börjar spela Livehockey. Fastnar man så fastnar man om inte så hatar man det så jag vill helst inte ha en kommentar som kan stå på detta sätt: Livehockey SUGER

 

Länk till Livehockey: Livehockey

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Mangekyoucake

Fler än jag då ^

 

Managernamn; Drottaren

LAgnamn; KanelKotters HC IF

Ligger; 4:a just nu, p.g.a mina ungdomar.

Satsar på; Bra spelare ;D

Kan utmana dig imorgon

 

 

Vill också påpeka att ditt lag ser förfärligt dåligt ut, din lön är hemskt stor, jag rekommenderar att du köper in bra 18-19 åringar senare, värda ca 4-10 miljoner, eller 17åringar värda 1,5 - > 2miljoner. För du går bara minus med så mkt lön.

Redigerat av Mangekyoucake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fler än jag då ^

 

Managernamn; Drottaren

LAgnamn; KanelKotters HC IF

Ligger; 4:a just nu, p.g.a mina ungdomar.

Satsar på; Bra spelare ;D

Kan utmana dig imorgon

 

 

Vill också påpeka att ditt lag ser förfärligt dåligt ut, din lön är hemskt stor, jag rekommenderar att du köper in bra 18-19 åringar senare, värda ca 4-10 miljoner, eller 17åringar värda 1,5 - > 2miljoner. För du går bara minus med så mkt lön.

Har du kollat mina spelarlöner?? :o nu är det så här 17-18-19 åringar måste man fostra själv och mina lilla söta tränar klarar inte av det. han är för dålig men om jag går upp i 5:an så ska jag satsa på unga och tränaren men nu är det mer erfana som gäller

 

T-match??

 

Laget som ligger 1:a i din serie har bara 19 åringar

Redigerat av Sonicman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mangekyoucake

Ja, men det drabbar dig i slutändan, för till slut går du i minus, och skit i om tränarn inte kan hantera det, det handlar om att bygga upp ett bra lag i grunden, och ja, Monkey's on ice har bara 19åringar, han har ju varit i 5an,...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ihabba123

Kan ni berätta varför jag inte kan bli medlem när jag har skrivit mina upgifter och trycker på godkänn står det att det inte gick att skicka mailen.

 

hjälp???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan ni berätta varför jag inte kan bli medlem när jag har skrivit mina upgifter och trycker på godkänn står det att det inte gick att skicka mailen.

 

hjälp???

Det brukar alltid stå så. Och för att komma in på Livehockey måste du stå i kö tyvärr det är det enda dåliga. Min bror min far occh mina 2 kompisar stod det samma för. Men alla 4 fick medelanden. För att aktiveras måste du minst gå in en gång på den när du står i kö. Jag passade på att läsa igenom allt när jag stod i kö i 5dar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Kan ni berätta varför jag inte kan bli medlem när jag har skrivit mina upgifter och trycker på godkänn står det att det inte gick att skicka mailen.

 

hjälp???

Det brukar alltid stå så. Och för att komma in på Livehockey måste du stå i kö tyvärr det är det enda dåliga. Min bror min far occh mina 2 kompisar stod det samma för. Men alla 4 fick medelanden. För att aktiveras måste du minst gå in en gång på den när du står i kö. Jag passade på att läsa igenom allt när jag stod i kö i 5dar.

 

Förlåt jag sa fel du måste klicka på att du glömt ditt lösenord.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mangekyoucake

Kom 4:a i år, men har ett hyfsat lag.

Jag kom 2:a i en skit kass serie!! men i kvalet blev det 1:a matchen 6-5 Interactive var på hemma plan sedan 2-6 spelades i solrosens arena.

 

 

Så..du förlorade alltså?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...