Gäst Megadeth Skrivet 4 November 2008 Rapport Skrivet 4 November 2008 Hej, om det är någon som spelar detta spel, kan han eller hon höra av sig till mig, och så kan vi prata om spelet. Jag ligger på sista bossen, och köpte spelet för några dagar sedan. Om du nu har frågor kring början av spelet eller mitten av spelet, så hör av dig till mig. Så ska jag försöka hjälpa dig så mycket som jag kan. //Megadeth
Gäst Glassgubben Skrivet 4 November 2008 Rapport Skrivet 4 November 2008 Till alla mods: Jaja varna mig jag tänker skriva det här i alla fall!! Jag vet att det är onödigt inlägg. KAN DU SLUTA GÖRA MENINGSLÖSA TRÅDAR FFS SÅ J*VLA TRÖTT PÅ DIG!! DU BEHÖVER INTE POSTA EN REPLAY TILL VART ENDA j*vla INLÄGG DU SER!!! :angry: :angry: :angry:
MaryJane Skrivet 4 November 2008 Rapport Skrivet 4 November 2008 Om nån behöver hjälp på spelet gör dem ju en tråd om det. Du behöver inte göra det........
Gäst Megadeth Skrivet 5 November 2008 Rapport Skrivet 5 November 2008 Till alla mods: Jaja varna mig jag tänker skriva det här i alla fall!! Jag vet att det är onödigt inlägg. KAN DU SLUTA GÖRA MENINGSLÖSA TRÅDAR FFS SÅ J*VLA TRÖTT PÅ DIG!! DU BEHÖVER INTE POSTA EN REPLAY TILL VART ENDA j*vla INLÄGG DU SER!!! :angry: :angry: :angry: Lyssnar verkligen inte på vad du säger. Om du tycker de är meningslösa så bör du inte ens skriva i dessa trådar jag skapar. //Megadeth
Gäst Glassgubben Skrivet 5 November 2008 Rapport Skrivet 5 November 2008 Nej det har du rätt i men du gör så MÅNGA onödiga......
Organism Skrivet 5 November 2008 Rapport Skrivet 5 November 2008 Nej det har du rätt i men du gör så MÅNGA onödiga...... W0rd ^.
Gäst Megadeth Skrivet 5 November 2008 Rapport Skrivet 5 November 2008 Men hör ni, vi återgår till ämnet igen. Det får inte bli för mycket off-topic i denna tråd. Har någon Silent Hill: Origins, här? //Megadeth
Organism Skrivet 5 November 2008 Rapport Skrivet 5 November 2008 Men hör ni, vi återgår till ämnet igen. Det får inte bli för mycket off-topic i denna tråd. Har någon Silent Hill: Origins, här? //Megadeth Om någon hade haft det, hade dom snackat om det ",här" :)
Gäst Megadeth Skrivet 6 November 2008 Rapport Skrivet 6 November 2008 Men hör ni, vi återgår till ämnet igen. Det får inte bli för mycket off-topic i denna tråd. Har någon Silent Hill: Origins, här? //Megadeth Om någon hade haft det, hade dom snackat om det ",här" :) Ja, det skulle de. Men kanske du har spelet, vem vet. Har du det? //Megadeth
Gäst Glassgubben Skrivet 7 November 2008 Rapport Skrivet 7 November 2008 Om han hade spelet kanske han skulle ha skrivet det i sitt förta inlägg ^^) Ont: Jag har det inte.
Gäst Megadeth Skrivet 8 November 2008 Rapport Skrivet 8 November 2008 Om han hade spelet kanske han skulle ha skrivet det i sitt förta inlägg ^^) Ont: Jag har det inte. Jo, det är rätt. Men återigen till ämnet. Simple, har du köpt spelet än? xD //Megadeth
Rekommendera inlägg