Hoppa till innehåll

Behöver Lite Hjälp

JingleHell

Rekommendera inlägg

Tja. Laddat ner lite saker från pirate bay och råkade få 4 "tracking cookie". Har Norton 360 virus skydd och det står att problemet kan enkelt tas bort. MEN HUR??!? Får rå damp på såna saker <_< Hur tar jag bort dom. Kan inte läsa min E-post utan att det kommer en varning ..

Är inte direkt något proffs på detta ^^

JingleHell B)

Redigerat av JingleHell
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom är inget hot, dom används av bland annat google-analytics för att samla statistik till admins på hemsidor där dom då kan se hur många besökare man haft, vars dom kommer ifrån (land) etc.

Dom flesta är inget hot iallafall, men jag borde inte oroa mig för sånt om jag vore du.

Men om du vill ha bort dom så rensa bara din cookie mapp, eller ladda ner CCleaner och låt det göra jobbet för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom är inget hot, dom används av bland annat google-analytics för att samla statistik till admins på hemsidor där dom då kan se hur många besökare man haft, vars dom kommer ifrån (land) etc.

Dom flesta är inget hot iallafall, men jag borde inte oroa mig för sånt om jag vore du.

Men om du vill ha bort dom så rensa bara din cookie mapp, eller ladda ner CCleaner och låt det göra jobbet för dig.

asså var i CCleaner ska jag trycka xD? lite noob nu då men ändå :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså var i CCleaner ska jag trycka xD? lite noob nu då men ändå :P

Starta städning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...