JingleHell Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 (redigerat) Tja. Laddat ner lite saker från pirate bay och råkade få 4 "tracking cookie". Har Norton 360 virus skydd och det står att problemet kan enkelt tas bort. MEN HUR??!? Får rå damp på såna saker <_< Hur tar jag bort dom. Kan inte läsa min E-post utan att det kommer en varning .. Är inte direkt något proffs på detta ^^ JingleHell B) Redigerat 4 November 2008 av JingleHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Dom är inget hot, dom används av bland annat google-analytics för att samla statistik till admins på hemsidor där dom då kan se hur många besökare man haft, vars dom kommer ifrån (land) etc. Dom flesta är inget hot iallafall, men jag borde inte oroa mig för sånt om jag vore du. Men om du vill ha bort dom så rensa bara din cookie mapp, eller ladda ner CCleaner och låt det göra jobbet för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 4 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Dom är inget hot, dom används av bland annat google-analytics för att samla statistik till admins på hemsidor där dom då kan se hur många besökare man haft, vars dom kommer ifrån (land) etc. Dom flesta är inget hot iallafall, men jag borde inte oroa mig för sånt om jag vore du. Men om du vill ha bort dom så rensa bara din cookie mapp, eller ladda ner CCleaner och låt det göra jobbet för dig. asså var i CCleaner ska jag trycka xD? lite noob nu då men ändå :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Ladda ner ad-aware 2007, ett program som tar bort cookies, samt tracking cookies. Spybot tar även lätt bort dom. http://www.lavasoft.com/products/ad_aware_free.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Dom är inget hot, dom används av bland annat google-analytics för att samla statistik till admins på hemsidor där dom då kan se hur många besökare man haft, vars dom kommer ifrån (land) etc. Dom flesta är inget hot iallafall, men jag borde inte oroa mig för sånt om jag vore du. Men om du vill ha bort dom så rensa bara din cookie mapp, eller ladda ner CCleaner och låt det göra jobbet för dig. asså var i CCleaner ska jag trycka xD? lite noob nu då men ändå :P Starta städning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.