Laserturken Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 På Steam , några har skickat kompis viter till mig hur accpeterar jag dom? kan ni säga vart o så? Är ni på det men är bra på Counter-strike Source =] Aja kan ni säga ? Men jag heter Pouyaskob på Steam... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antebajen Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Det är busenkelt.. äru nybörjare.. detta borde du kunna .. men men jag ska säga xD 1. Öppna steam och gå in på Gemenskap och där står det.. så står det en användare som vill bli kompis ... så bara trycker du på accept.. Det var det.. xD Haru engelsk version på steam menyn så är Gemenskap den bredvid Store.. xD Funka de ? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 4 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Tack för hjälpen men jag hittade den innan du skrev det men tack ! Och jag hittade att man kunde ha svensk och coolt , + Roligt beskrivning på Fire in the hole = ''Tänt var det här'' :D trodde det skulle stå på svenska ''Eld i hålet''..... Men adda mig ? =] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Lol, varf*n har du hört någon säga "Eld i hålet"? xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 addar dig! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 5 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Lol, varf*n har du hört någon säga "Eld i hålet"? xD Kanske jag tänkte knäppt :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg