Sidney Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Hej! Fick nyss hem min nya tv och på alla nya tv sitter det ju skyddsplast och något klistermärke på skyddsplasten där det står Full-HD och liknande. På ett av klistermärkena stod det RoHS. Vad betyder det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Tydligen ett EU-direktiv för att reducera användningen av miljöfarliga ämnen i el- och elektronikprodukter för att underlätta återvinning av uttjänta produkter och därmed minska belastningen av skadliga ämnen i vår miljö. Jaja läs mer här; http://www.systemtech.se/index.php?id=529 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 5 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Så jag har en lite mer miljövänlig tv då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Samma med min Samsung SyncMaster T220 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.