MysticGohan Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Och juste, vad kommer man att använda kamerorna till då?gissa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Och juste, vad kommer man att använda kamerorna till då? Till att ta bilder och spela in filmer med så klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 7 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Är det en upp följare till DS som GBA>DS var eller är den en förbättrad version som DS>DSlite var?DSlite>DSi, fast skillnaden är ändå inte så stor. största skillnaderna: 1. man kan ladda ner saker, som till wii 2. den har 2 kameror ( som suger ) 3. laddningstiden är 30 min kortare lr något sånt, men batteriet håller 1 timme kortare 4. man kan inte spela gba spel Den kommer istället för att ha GBA ingång ha SD-kort ingång oxå ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EAGAMES Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Jag ska inte köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 nope köper det inte det är typ ingen förbättring jag har hört att kamerorna är ungefär som i en w200i alltså inte bra. och vad f*n gör man med en kamera på ds jag har ju en Systemkamera. Att den inte kan Spela GBA spel är en stor försämring. Jag väntar till det kommer en uppföljare till DSi Off topic: Så här kommer säkert uppföljaren till DSi se ut: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 (redigerat) Det här låter ju sämre än en GameBoy Pocket. Två kameror som inte är bättre än en w200is VGA ?!!! DEsignen är exakt likadan som på DSLiten. + att jag knappast tror att folk kommer börja spel för att en webbläsare kommer till ? Du har ju 3G mobil ? Redigerat 7 November 2008 av PussyCat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 jag ska inte köpa det. kameran är ändå dålig och grafiken är typ lika bra så nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WHITE_KING Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Nej ska inte köpa för det finns ingen gba slot. har 2-slot Flashc*rd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 Och juste, vad kommer man att använda kamerorna till då?gissa? Camsex över internet ? Använda som VGA-kamera ? Gå i skolan och skryta med den ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 Jag tänker köpa det :D PS: Gör en omröstning ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 12 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Kamerorna kommer vara till för spel som typ Eye toy tex Sen kommer man kunna ladda ner t.ex. gba spel och spara på flash minnet/SD-kortet från internet(DSware) och den har en webbläsare så man kan sitta och vara inne på interenet i smyg om man har dator-förbud 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 ett givet köp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg