Gäst Overkill Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 (redigerat) På "Hur kan jag få FuskaMynt" http://www.fuska.se/forum/index.php?act=He...E=01&HID=20 På länken Genom SMS / Telefoni Du kan även köpa FuskaMynt genom att SMS:a eller ringa från en telefon. Det går till pressen. Borde inte det gå till den där "ring/smsa för fuskamynt eller fuskavip" saken? Och på extralänken kommer det upp Felet som uppstod var: Du har inte rättighet att använda den här delen av forumet. Fast jag kan gå in på den från Mina Inställningar Redigerat 6 November 2008 av Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Jag har också märkt detta. Det är länkproblem, måste jag tro. För om länkar går till fel ställe hela tiden, så är det säkert någon länkbugg, av något slag. Jag kan inte svara till 100 %, men detta är vad jag tror. Du kan kontakta Admin om detta, så kommer han säkert fixa till detta, moderatorer kan inte göra så mycket om denna sak. Det är bara Admin som kan göra något, eller, det är klart att moderatorerna kan tillföra detta till Admin. Men mer kan de inte göra, tyvärr. Jag har också haft problem med detta sedan jag blev medlem på sajten, fast jag går ju ändå inte in så mycket på "hjälpen", så det tjänar jag ändå ingenting på. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Upptäcker ni något fel på sidan så rapportera detta till admin. I detta fall så om du får detta fel medelande så är det nog uppenbart att resten av medlemmarna här får problemet. Och därmed hjälper in dessa trådar, du kan inte få hjälp av medlemmarna här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 (redigerat) Upptäcker ni något fel på sidan så rapportera detta till admin. I detta fall så om du får detta fel medelande så är det nog uppenbart att resten av medlemmarna här får problemet. Och därmed hjälper in dessa trådar, du kan inte få hjälp av medlemmarna här. nej jag vet, moderatorerna tittar ju inte i fuska.se forumet bara för att sidan heter fuska.se /sigh btw, är inte admin ganska inaktiv? Redigerat 7 November 2008 av Dyas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Upptäcker ni något fel på sidan så rapportera detta till admin. I detta fall så om du får detta fel medelande så är det nog uppenbart att resten av medlemmarna här får problemet. Och därmed hjälper in dessa trådar, du kan inte få hjälp av medlemmarna här. nej jag vet, moderatorerna tittar ju inte i fuska.se forumet bara för att sidan heter fuska.se /sigh btw, är inte admin ganska inaktiv? Admin är aktiv.Dock sitter han inte och kollar igenom alla trådar i forumet ^^ För bäst effekt kan du använda forumläret: http://www.fuska.se/ovrigt/contact.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Upptäcker ni något fel på sidan så rapportera detta till admin. I detta fall så om du får detta fel medelande så är det nog uppenbart att resten av medlemmarna här får problemet. Och därmed hjälper in dessa trådar, du kan inte få hjälp av medlemmarna här. nej jag vet, moderatorerna tittar ju inte i fuska.se forumet bara för att sidan heter fuska.se /sigh btw, är inte admin ganska inaktiv? Admin är aktiv.Dock sitter han inte och kollar igenom alla trådar i forumet ^^ För bäst effekt kan du använda forumläret: http://www.fuska.se/ovrigt/contact.php vaffö gö han inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Upptäcker ni något fel på sidan så rapportera detta till admin. I detta fall så om du får detta fel medelande så är det nog uppenbart att resten av medlemmarna här får problemet. Och därmed hjälper in dessa trådar, du kan inte få hjälp av medlemmarna här. nej jag vet, moderatorerna tittar ju inte i fuska.se forumet bara för att sidan heter fuska.se /sigh btw, är inte admin ganska inaktiv? Admin är aktiv. Dock sitter han inte och kollar igenom alla trådar i forumet ^^ För bäst effekt kan du använda forumläret: http://www.fuska.se/ovrigt/contact.php vaffö gö han inte det? fö han e go! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.