MixedStuff Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 (redigerat) Jag vill att Rock Robin ska vinna B) Redigerat 7 November 2008 av Umbreon24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Vet inte vem som vinner, Du får väl se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 alice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Kevin :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 1:a Blir tyvärr Kevin (Jag gillar honom inte) 2:a Blir Alice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Tror på Kevin, han är väldigt bra. Rör sig bra på scenen, och har en bra röst. Så mitt svar blir nog Kevin Borg. (: //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Hoppas det blir Alice. Från Hedesunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Hoppas det blir Alice. Från Hedesunda. Ja, hon sjunger bra hon också. Dock är ju hon också ung och bra sångerska. =) //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Kevin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 (redigerat) När jag såg Lars sjunga "It Aint Me Babe" på auditions ( ) så tyckte jag direkt att han var den bästa av alla deltagare i Idol. Men han värkar ju bara bli sämre nästan :/ Jag har inte kollat på Idol på ett tag nu, så jag vet inte vem som är bäst nu. Men jag hoppas på att Lars skall vinna. Redigerat 9 November 2008 av Strato Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 StratoPostat Idag, 19:41:46 När jag såg Lars sjunga "It Aint Me Babe" på auditions ( ) så tyckte jag direkt att han var den bästa av alla deltagare i Idol. Men han värkar ju bara bli sämre nästan :/ Jag har inte kollat på Idol på ett tag nu, så jag vet inte vem som är bäst nu. Men jag hoppas på att Lars skall vinna.lars har åkt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Tittar inte på Idol, tycker det är ett värdelöst program liksom alla andra svenska program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.