AlleTheMaster Skrivet 7 November 2008 Rapport Skrivet 7 November 2008 Är det bara jag som har problem med datorbutiken.com? Ibland när jag ska lägga till en vara i kundvagnen så står det "your webbrowser generated an error" typ, händer det för er? Dessutom.... Vart har vattnekylningen tagit vägen?!!? :o Det fanns under kategorin kylning förut har jag för mig, men inte längre! Men deras kylblock och grejer finns kvar om man söker på dem. Jag är förmodligen bara blind och ser inte vart kategorin finns. ;) Citera
Gäst wAcko Skrivet 7 November 2008 Rapport Skrivet 7 November 2008 (redigerat) rensa cache, cookies, temporary etc. http://data.fuskbugg.se/skalman01/yousuckassatseeingcategories.jpg Redigerat 7 November 2008 av wAcko Citera
AlleTheMaster Skrivet 7 November 2008 Författare Rapport Skrivet 7 November 2008 Kan du se den kategorin då? Vattenkylning Citera
MysticGohan Skrivet 7 November 2008 Rapport Skrivet 7 November 2008 suck, testa med en annan browser då? Citera
AlleTheMaster Skrivet 7 November 2008 Författare Rapport Skrivet 7 November 2008 skrev Dyas: suck, testa med en annan browser då?mm, har prövat safari, ffx och ie7, men ingen har funkat särskilt bra :/ Prövade att göra som bilden wAcko ilustrerade, och mycket riktigt, jag kom till andra vattenkylnings prylar, men kan fortfarande inte hitta kategorin! Det innebär att jag måste söka på ett vist vatten block för att få tex intel kompatibla :( Citera
Gäst wAcko Skrivet 8 November 2008 Rapport Skrivet 8 November 2008 meh. KLICKA på det jag markerade. Citera
AlleTheMaster Skrivet 8 November 2008 Författare Rapport Skrivet 8 November 2008 skrev wAcko: meh. KLICKA på det jag markerade.Har gjort det, kommer bara till detta då Dett händer på mitt vista, mitt XP och på min iPhone när jag kollar. Jag kan liksom inte hitta kategorin i deras "explorer" till höger. Citera
Musten Skrivet 8 November 2008 Rapport Skrivet 8 November 2008 skrev AlleTheMaster: skrev wAcko: meh. KLICKA på det jag markerade.Har gjort det, kommer bara till detta då Dett händer på mitt vista, mitt XP och på min iPhone när jag kollar. Jag kan liksom inte hitta kategorin i deras "explorer" till höger. Höger? Eller menar du vänster? Citera
AlleTheMaster Skrivet 8 November 2008 Författare Rapport Skrivet 8 November 2008 skrev Katt: skrev wAcko: meh. KLICKA på det jag markerade. Har gjort det, kommer bara till detta då Dett händer på mitt vista, mitt XP och på min iPhone när jag kollar. Jag kan liksom inte hitta kategorin i deras "explorer" till höger. Höger? Eller menar du vänster? Jag menar det att jag inte kan "navigera" till vattenkylning med spalten till vänster... Letar jag på fel ställe? :huh: Citera
Gäst wAcko Skrivet 8 November 2008 Rapport Skrivet 8 November 2008 Det är bara det att det inte finns en underkategori som heter vattenkylning längre utan om det handlar om vattenkylning till grafikkortet så finns de under grafikkortskategorin. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.