Gäst Megadeth Skrivet 8 November 2008 Rapport Skrivet 8 November 2008 Hej, nu skapar jag en ny tråd på Fuska.se, som handlar om Resident Evil 4, i denna tråd kan du prata allt som har med Resident Evil 4 att göra. Jag har klarat av den första bossen, och nu ska jag försöka klara av den andra, tredje och fjärde bossen. I övrigt tycker jag detta spel är spännande och grymt bra Action finns det också! Vad tycker ni om detta spel? Och var ligger ni just nu? //Megadeth
Organism Skrivet 12 November 2008 Rapport Skrivet 12 November 2008 (redigerat) Hej, nu skapar jag en ny tråd på Fuska.se, som handlar om Resident Evil 4, i denna tråd kan du prata allt som har med Resident Evil 4 att göra. Jag har klarat av den första bossen, och nu ska jag försöka klara av den andra, tredje och fjärde bossen. I övrigt tycker jag detta spel är spännande och grymt bra Action finns det också! Vad tycker ni om detta spel? Och var ligger ni just nu? //Megadeth Ingen skriver på dina trådar. Har bara kört det en gång så jag vet inte rikigt. Redigerat 12 November 2008 av Molesta
Gäst Member Skrivet 13 November 2008 Rapport Skrivet 13 November 2008 Hej, nu skapar jag en ny tråd på Fuska.se, som handlar om Resident Evil 4, i denna tråd kan du prata allt som har med Resident Evil 4 att göra. Jag har klarat av den första bossen, och nu ska jag försöka klara av den andra, tredje och fjärde bossen. I övrigt tycker jag detta spel är spännande och grymt bra Action finns det också! Vad tycker ni om detta spel? Och var ligger ni just nu? //Megadeth Ingen skriver på dina trådar. Har bara kört det en gång så jag vet inte rikigt. Nej, då de kanske inte spelat spelet. Jaha, vad tyckte du om spelet då, när du testade det? //Member
Organism Skrivet 13 November 2008 Rapport Skrivet 13 November 2008 Hej, nu skapar jag en ny tråd på Fuska.se, som handlar om Resident Evil 4, i denna tråd kan du prata allt som har med Resident Evil 4 att göra. Jag har klarat av den första bossen, och nu ska jag försöka klara av den andra, tredje och fjärde bossen. I övrigt tycker jag detta spel är spännande och grymt bra Action finns det också! Vad tycker ni om detta spel? Och var ligger ni just nu? //Megadeth Ingen skriver på dina trådar. Har bara kört det en gång så jag vet inte rikigt. Nej, då de kanske inte spelat spelet. Jaha, vad tyckte du om spelet då, när du testade det? //Member Well, i dont like it:)
Rekommendera inlägg