Knewt Skrivet 8 November 2008 Rapport Skrivet 8 November 2008 Nu har jag dragit igång en blogg igen. Som några få kanske ser så är detta min gamla bloggdesign som jag gjort små ändringar på. Kommentera gärna om något ser tokigt ut. Imbaknuts Blogg Citera
Gäst Overkill Skrivet 8 November 2008 Rapport Skrivet 8 November 2008 (redigerat) Orka fixa det där programmet. fylla i ett par uppgifter om en sajt, bland annat ditt användarnamn och lösenord, Låter väldigt säkert :) Redigerat 3 December 2008 av Payback Citera
Gäst Megadeth Skrivet 8 November 2008 Rapport Skrivet 8 November 2008 Nu har jag dragit igång en blogg igen. Som några få kanske ser så är detta min gamla bloggdesign som jag gjort små ändringar på. Kommentera gärna om något ser tokigt ut. Imbaknuts Blogg Nice, dude. Ska skriva i din blogg hela tiden nu. Utan att stanna. ^^' //Megadeth Citera
Knewt Skrivet 8 November 2008 Författare Rapport Skrivet 8 November 2008 (redigerat) NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aok? Utveckla gärna. Låter väldigt säkert Deras "buddies" är bl.a. Myspace, bilddagboken och Tradera. Det står förövrigt på totiki.com: "Dina användarnamn och lösenord sparas lokalt och krypterade på din egna dators hårddisk." Det låter mycket säkert, om du frågar mig. Gör gärna lite research innan du öppnar käften. (: EDIT: Gief gärna kritik istället för helt onödiga inlägg, m8. EDIT #2: Och jag föredrar synpunkter på design före inlägg. Redigerat 8 November 2008 av Imbaknut Citera
Gäst Megadeth Skrivet 8 November 2008 Rapport Skrivet 8 November 2008 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aok? Utveckla gärna. Låter väldigt säkert Deras "buddies" är bl.a. Myspace, bilddagboken och Tradera. Det står förövrigt på totiki.com: "Dina användarnamn och lösenord sparas lokalt och krypterade på din egna dators hårddisk." Det låter mycket säkert, om du frågar mig. Gör gärna lite research innan du öppnar käften. (: EDIT: Gief gärna kritik istället för helt onödiga inlägg, m8. EDIT #2: Och jag föredrar synpunkter på design före inlägg. Nej då, jag ska skriva seriösa kommentarer, inga onödiga. Det kan du vara säker på. =) //Megadeth Citera
Knewt Skrivet 14 November 2008 Författare Rapport Skrivet 14 November 2008 Nej då, jag ska skriva seriösa kommentarer, inga onödiga. Det kan du vara säker på. =) //Megadeth Öh... Va? Var, när och hur? Jag quot'ade inte ens dig? ;_;' Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.