💬
Logga in
Fuska.se

Gow 2...hur Mycket Kostar Det I Mediamarkt?

22 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

hejsvejs på er....är super sugen på gow 2 och har 400 spänn just nu. Stack till elgiganten med polarna igår och tog varsinn gow 2, när vi gick till kassan var det en kärring som sa HÖRRU DU LILLE POJK, DET STÅR 18+ på den, å så kommer vakterna och kastar ut oss -.- och stack hem med bussen.

Min fråga är: Hur mycket kostar gow 2 i mediamarkt?...deras sida är ju helt cp man kan inte se priser.

Nivå 5 · Fuskare

...fattar jag de här rätt? kastade vakterna ut er bara för att det är 18+? wow...

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3
↗ till inlägget

...fattar jag de här rätt? kastade vakterna ut er bara för att det är 18+? wow...

aa

Nivå 5 · Fuskare

f*n vad korkat, åk till mediamarkt, se till att det står en ung kille i kassan

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

hejsvejs på er....är super sugen på gow 2 och har 400 spänn just nu. Stack till elgiganten med polarna igår och tog varsinn gow 2, när vi gick till kassan var det en kärring som sa HÖRRU DU LILLE POJK, DET STÅR 18+ på den, å så kommer vakterna och kastar ut oss -.- och stack hem med bussen.

Min fråga är: Hur mycket kostar gow 2 i mediamarkt?...deras sida är ju helt cp man kan inte se priser.

Låter ganska konstigt att en vakt gör så.

Be din mamma köpa det. ;)

Nivå 7 · Fuskare

att det står 18 år betuder väl inte att det e 18 års gräns på att köpa det? utan bara en rekomendation till föräldrarna?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Köp det på webhallen.com

Nivå 5 · Fuskare
Nivå 8 · Veteranfuskare

Det där är bara rekommendationer, inte lag. För övrigt tvivlar jag starkt på att vakterna kastade ut er, lol.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

hehe ja det är bara rekommendationer och så låter det lite konstigt att ni blev utkastade? ni kanske tänkte köpa nåt annat med ;:

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #11
↗ till inlägget

hehe ja det är bara rekommendationer och så låter det lite konstigt att ni blev utkastade? ni kanske tänkte köpa nåt annat med ;:

haha, ja låter konstigt att dom kasta ut oss...men dom gjorde det.

www.torget.se

där kan du jämföraa priset ifrån olika butiker på spelet, från billigaste till dyraste.

Senast ändrad:

I elgiganten kostar det 399kr.

9 Nov 2008
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Det kostar under 400:-.
10 Nov 2008
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #15

Mediamarkt FTW! Spelet kostar där 379 och tog såklart spelet till kassan...Ser en svensk ung kille som var så j*vla schyst att han lät mig köpa spelet :D aja nu har man spelet :D

Nivå 2 · Novis

games i nordstan

visst det e säkert dyrare än alla "icke spelbutiker" men det e säkrare garanti och säkrare med öppetköp och allt sånt. sen tillåter dem en under 18år attt köpa 18 års spel också. en liten skitunge jag känner är 13 år och när han köpte så sa dem typ bara: a och du får köpa 18 års spel?? medans dem paka ner spelen i påsen typ asso inte helt seriösa när dem frågar det.

11 Nov 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

Skicka ett mail till MediaMarkt och fråga om priset. Gjorde det igår kväll och frågade vad Pes09 och Far Cry 2 kostar till Ps3 och fick svar idag på förmiddagen. Rätt snabb service.

↗ till inlägget

Skicka ett mail till MediaMarkt och fråga om priset. Gjorde det igår kväll och frågade vad Pes09 och Far Cry 2 kostar till Ps3 och fick svar idag på förmiddagen. Rätt snabb service.

Han har ju redan köpt det?
14 Nov 2008
Nivå 3 · Lärling

Jag vet hur det känns! Jag var på media markt i jönköping och skulle inhandla ninja gaiden 2 för ett par veckor sedan.

Jag blev nekad att köpa det pga 18+ åldersgräns! sjukt fjantigt med tanke på att jag fyller 18 om bara 2 månader med lol

Nivå 4 · Lärling

På PC City och Elgiganten kostar spelet 399kr

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in