laynus Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Asså jag läste att man kan göra samma funktion i xp på nåt sätt nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Eee... Hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Man kan göra samma sak i xp men krångligare kolla själva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Man kan köpa Internet-minne i El-Giganten eller i övriga dator-butiker. Det är inte svårt att hitta, tro mig. //Member Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 och hur vet du att det är samma till alla datorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Asså jag läste att man kan göra samma funktion i xp på nåt sätt nån som vet?Ja, men kan ju göra som i videon du skickade, men man kan oxå ladda ner ett program som heter eBoostr, det gör samma funktion som i vista. Men det är inte gratis, leta efter en torrent om du vill ha det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Hej. Jo jag vill ha ett sånt där minne som man sätter in i datorn med en usb kapel för min dator är så seg. Och då är min fråga... Vart kan man köpa såna? Först och främst, vad är det igentligen du vill ha? Först skriver du att man kopplar in den via USB vilket gör att de flesta antar att du menar en extern hårddsik, sen skriver du "för min dator är så seg.", en extern hårddisk snabbar inte upp datorn på något sätt, det ger bara extra lagringsutrymme. Internminne däremot, snabbar upp datorn men har ingenting med USB att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
typpe Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 Jag tycker det låter som att han vill ha ett usb minne för att nytja readyboost i vista. Har faktiskt aldrig provat det själv men som jag har läst så ger det lite men inte mycket. Sen beror det på vad man köper för usb minne. Det finns vista readyboost usb minnen från tex corsair. Men sen om det verkligen ger så mycket, nja jag skulle hellre gå på att uppgradera internminnet i datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 (redigerat) Jag trodde alla flyttbara enheter funkade som readyboost? Redigerat 11 November 2008 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
typpe Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 Om jag har förstått det rätt så ska det vara flashminnen. Alltså usb minnen tex. Fast jag kan ha fått det om bakfoten men har aldrig sett en exern hårddisk fått upp valet om readyboost på en vista maskin utan bara usb minnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.