Hoppa till innehåll

Kan Han Återupplivas?

Sofie99

Rekommendera inlägg

jag och min kompis gjorde en familj och ett hus till dom. dom hade en liten raket som pappan lars sköt iväg. efter en stund kom raketen ner och började brinna. lars ringde brandkåren (han var ensam på över-våningen) det tog en stund innan brandkåren kom så lars försökte släcka elden själv när de började brinna bakom honom. brandkåren kom och släckte elden. de kom ett spöke och förvandlade lars till damm och lämnade en grå kruka.

mina frågor:

går de att återuppliva honom? hur?

vad ska jag göra med krukan?

/sofie99

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Krukan är en grav ställ den ute så ser du <_<

Om du vill återuppliva han så måste någon annan i familjen dö sen kan en be för en död släktings liv till döden(spöket).

dålig förklarning-,-

om du har studentliv kan du skaffa ett jobb inom det övernaturliga, då får du tillslut en telefon som du kan ringa döden och betala "han" för att få tillbaka simmen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
  • 4 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Du kan återuppliva han om du vill. Du måste först skriva in koden: boolprop testingcheatsEnabled true i bostadsområdet. Sen går du in på familjen där han dog och då klickar du på nån av dem andra simmarna och då klickar du tills det står spawn nånstans sen klivkar du på den och sen så klickar du tills det inte går något mer då står det om en lampa. En sån som det är en ande i och då kommer en ande upp där kan du välja om du vill återuppliva han m.m.

Krukan kan du sätta ut som en grav eller sälja.

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...