Swe_DeMoN Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag har öppnat wind fish ägget men får inte tar på magnify glass jag har fiske kroken men kan inte byta den med fiskaren e det den fiskaren som man kan fiska hoss??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag tror inte det var det, det var länge sedan jag spelade så jag kommer inte ihåg men jag tror inte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swe_DeMoN Skrivet 30 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Men vem e det då??? och var finns han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Det var som sagt länge sedan, men jag tror det var någon stans utanför Djurbyn i närheten. :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swe_DeMoN Skrivet 30 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Thx ska kolla om det e det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Lycka till, hoppas det funkar! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 du kanske gick till fel fiskare? väster om djurbyn finns han. du måste dyka under en bro och sedan hoppa upp i båten med fjädern. sen pratar du med honom. du kommer att få ett halsband som du ska ge till sjöjungfrun i vattnet. sen får du ett skal som du ska gå till en sjöjungfrustaty med. du kommer att se en trappa, gå ner för den. inne i grottan hittar du förstoringsglaset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sparris Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Helt rätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genome Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 :oops: Jag skulle vilja fråga dig en sak, i andra grottan så har jag inte hittat master key. Kan du snälla, SNÄLLA, skriva till mig jag vill spela vidare. _____________________________________________________________ P.S. Jag = Pokémon f*n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 för att hitta nightmare key i 2ndra templet ska du gå till det rummet med en kanin, en fladder mus och ett anant monster (stalfors). du måste döda dom i rätt ordning, först ska du döda kaninen, sen fladder musen och sist stalfors ( det gröna monstret) /lycka till :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg