WishCookie Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Hej jag undrar hur man får Karriärs belöningar. Skulle vara tacksam om nån kunde berätta för mig. //Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 genom att nå full grad på jobben och ha gott inflytande så får du dem (grad 10 på jobben) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 genom att nå full grad på jobben och ha gott inflytande så får du dem (grad 10 på jobben)behöver inte vara grad 10, det är olika från jobb till jobb... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 genom att nå full grad på jobben och ha gott inflytande så får du dem (grad 10 på jobben)behöver inte vara grad 10, det är olika från jobb till jobb... det finns 10 grader på varje jobb men för att få belöning är ja ej säker på att det måste vara just 10 men tror det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 Jag tror att man får belöningen på typ femte nivån.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jessiyoo Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Eller kan du anvanda fusket: UnlockCareerRewards Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Eller kan du anvanda fusket: UnlockCareerRewards ja av den får du en av alla belöningar gratis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jessiyoo Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Eller kan du anvanda fusket: UnlockCareerRewards ja av den får du en av alla belöningar gratis. Nee, man for alla beloningar "gratis" :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan971 Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg