Soosman Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Mina favoriter är Zelda twilligt princess och Zelda ocarina of time! :))) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firedog Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Har bara spelat twilight princess Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 har bara kört twilight princess men det äger! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Ocarina of time och Wind Waker. Har inte spelat Twilight princess på länge (har ändå inte spelet). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Ocarina äger sönder. Men det är bäst känsla till det på N64, collectors edition är bara trams. Master quest är ju inte mycket svårare än orginalet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deaththekid Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 JAg har Twilight ocarina of time wind waker, majoras mask, och phantom hourglass jag tycker att Majoras mask är de svåraste men ändå bästa zelda spelet till n64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg