MaryJane Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Snart får jag damp seriöst. ja kommer inte in på source. varje gång ja ska spelade ska ja hela tiden skriva in mitt lösen. efter det laddar det. Sen ska ja skriva in det igen. Va f*n är felet? ja har skrivit in mitt lösen 1000000000 gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 (redigerat) Kanske någon har gissat sig in ditt lösenord, är det inte så kan du väl skicka tilbacka ett lösenord till ditt hotmail.. Redigerat 9 November 2008 av Estevan137 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Kanske någon har gissat sig in ditt lösenord, är det inte så kan du väl skicka tilbacka ett lösenord till ditt hotmail..nej äre nån som kan hans lösen och dom inte har bytt så kan han logga in men sen när dom loggar in då loggas han ut och om dom har bytt lösen så ståre bara att det e fel lösen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 9 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Ingen kan mitt lösen det vet ja. Mitt 1.6 funakr men inte source. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Om ditt 1.6 funkar så funkar ju CSS. Man kan inte ha två olika lösen till två olika spel. Det skulle vara precis som att ha ett lösenord på datan när man ska in på internet och ett annat när man ska spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 9 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Jo men nått fel va det asså. :P men ja har virus sökt datorn och skit. Så det ska funka nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Nån är inne på dit stema konto eller så har du glömt lösenordet som är minst trovärdig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 10 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Men det funkar nu eller nått... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg