msa Skrivet 8 November 2008 Rapport Skrivet 8 November 2008 (redigerat) när jag spelar bioshock så är bigdaddys (helt)gula och när man slår på dom blir dom röda man ser altså bara konturerna + att ibland kan jag se igenom väggar och det går inte att uppdatera till v1.1 altså epic fail men vet någon vad problemet är och isåfall harnån en lösning. jag har vista home basic 3 gig i ram 2.4 ghz processor och ati raedon hd2400 EDIT använder det lagliga cracket nu men får fortfarande samma error Redigerat 13 November 2008 av msa Citera
Gäst wAcko Skrivet 8 November 2008 Rapport Skrivet 8 November 2008 Testa att ladda ner de nyaste drivrutinerna och DirectX. Förresten, patchen kan också fixa det. Vad får du för felmeddelande? Citera
msa Skrivet 8 November 2008 Författare Rapport Skrivet 8 November 2008 har directx10 och nyaste drivrutiner felmedelandet är old file found.however a file of the same name was found. no update was done scien file dont match Citera
msa Skrivet 8 November 2008 Författare Rapport Skrivet 8 November 2008 kan man typ säkerhetskopiera savefilerna har kommit ganska långt Citera
Angelo Skrivet 8 November 2008 Rapport Skrivet 8 November 2008 kan man typ säkerhetskopiera savefilerna har kommit ganska långtTror att du kan det jag vet inte vilket spel det är men det brukar vara på mina dokument eller i mappen där du installerat det Citera
msa Skrivet 8 November 2008 Författare Rapport Skrivet 8 November 2008 finns typ en massa olika mappar och det finn bara en bild där det står saved games Citera
Gäst ihabba123 Skrivet 9 November 2008 Rapport Skrivet 9 November 2008 Har också en sån problem, men det är typ på alla spel. Det var för att jag klockade min graffe. Citera
msa Skrivet 9 November 2008 Författare Rapport Skrivet 9 November 2008 har inte clockat har en laptop Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.