Stixx Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 (redigerat) som de står i beskrivningen så skriver man sin friend code och lite annat om wii här. B) min friend code till brawl är 0474-1144-2972 adda Redigerat 9 November 2008 av Ponne95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 FC till vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 FC till vad?hans wii code antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 FC till vad?hans wii code antar jag Nej, Wii numbers är i formatet XXXX-XXXX-XXXX-XXXX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 FC till vad? hans wii code antar jag Nej, Wii numbers är i formatet XXXX-XXXX-XXXX-XXXX. jaha, då är väl bara trådskaparen dum i huvudet då, borde man anmäla? är säker på att jag sätt en sån här tråd förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 9 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 sry ja mena till brawl visste inte att man hade en till wii och en till spelen så nu är de ändrat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.