Doglovers Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 (redigerat) Jag gick runt och läste ett inlägg, där stod det nåt om '' bomb landet '' och att man föll från skyn, råkade kryssa , du som skrev inlägget eller kan skriva in det här, skulle du kunna göra det? P.S Vad ska man göra på taket igentligen? D.S Redigerat 9 November 2008 av Doglovers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 öh, va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktorio Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Jag vet vad det var. Fast det var inte jag som skrev det. Gå till första världen och gå till kanonen snett under flygande ön. Sikta en centimeter ovanför staketat nedanför och allt blir blått. Efter 5 sek. så ser man moln och Mario landar på toppen av berget och tappar halva livet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 9 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Tack men jag vill veta det andra som stod, vad man ska göra på taket tillexempel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktorio Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 inget!!!!!!!!! om du är luigi på taket så ser du en kanin . Och om du går upp med vilken som helst finns det en ?-låda. Mer finns det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Det var jag som skrev fusket;) Här är det: http://www.fuska.se/spel/_fusk/?id=9290 Klicka om du vill kolla på det. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg