laynus Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Hej asså jag vill ha tillbaka habbo forumet ni kan väll bara sätta nån ny regel där? Asså ni har ju wow och sånt det är private server där ju.... Nu har vi habbo älskare ingen stans att ta vägen fall vi vill snacka med det. Jag är villig att göra vad som helst nästa för att få vårt habbo forum tillbaks. Asså admin vad har du emot habbo? Jag vill veta asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Vart finns det privatservrar i WoW-forumet? Det ska inte finnas några. Och jag tror inte admin har något alls emot habbo, utan att det forumet var okontrollerbart. Det bestod i princip utav endast "retro servrar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 9 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 (redigerat) Förklara då det här! http://www.fuska.se/forum/Min_Private-t112089.html Kan ni inte ta tillbaka habbo forumet och sätta ditt några moderatorer för bara det forumet? Som ser till att det inte kommer retros där? Redigerat 9 November 2008 av linus555 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 (redigerat) Förklara då det här! http://www.fuska.se/forum/Min_Private-t112089.html Kan ni inte ta tillbaka habbo forumet och sätta ditt några moderatorer för bara det forumet? Som ser till att det inte kommer retros där? Gammal tråd. När den ligger på sida 4 i ett forum, räknar jag den inte som aktiv. Redigerat 9 November 2008 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 9 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Ja men fall det kommer ett habbo mods som tar hand om forumet så det bara blir om habbo där då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Asså tar dom tillbacka habbo forumet kommer dom endå spamma ner allt med habbo retro server även om det finns mods där. Sen kommer dte nya här och spammar ner allt med habbo retro servers som inte ens vet att dom inte får. Och ska man ge typ dom nya 2 varningar sen bann? När dom just har registrerat sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 habbo forumet = flame fest och spam om retros, de ska f*n inte tillbaka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Habbo är för lame helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 10 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Habbo är för lame helt enkelt.Vad menar du för lamt?Och dom kan väll bara skriva en tråd där det står inga retros här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Nej, inget Habbohotel-forum bör komma till Fuska.se. Det är kanske populärt inom småbarn, fast inte på Fuska.se. Har inte sett någon tråd om Habbohotel, så nej, denna idéen skulle ej passa in på Fuska.se. Jag har också hört att det funnits ett Habbohotel-forum på Fuska.se innan, fast det gick inte så bra, så Admin tog bort det. //Member Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 10 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Asså kan dom bara inte skriva regler där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Asså kan dom bara inte skriva regler där? Nej, men lyssna nu... Om moderatorerna skapar regler för Habbo-forumet kommer de ändå inte lyda de, det kommer komma in femåringar som bara kommer skriva korta meningar, och väldigt oseriösa meningar. Så varför ska detta forum skapas? I onödan eller? //Member Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.