Hoppa till innehåll

Habbo Forumet!

laynus

Rekommendera inlägg

Hej asså jag vill ha tillbaka habbo forumet ni kan väll bara sätta nån ny regel där?

Asså ni har ju wow och sånt det är private server där ju....

Nu har vi habbo älskare ingen stans att ta vägen fall vi vill snacka med det.

Jag är villig att göra vad som helst nästa för att få vårt habbo forum tillbaks.

Asså admin vad har du emot habbo?

Jag vill veta asså.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Förklara då det här!

http://www.fuska.se/forum/Min_Private-t112089.html

Kan ni inte ta tillbaka habbo forumet och sätta ditt några moderatorer för bara det forumet?

Som ser till att det inte kommer retros där?

Gammal tråd.

När den ligger på sida 4 i ett forum, räknar jag den inte som aktiv.

Redigerat av Boffaroffe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså tar dom tillbacka habbo forumet kommer dom endå spamma ner allt med habbo retro server även om det finns mods där.

Sen kommer dte nya här och spammar ner allt med habbo retro servers som inte ens vet att dom inte får. Och ska man ge typ dom nya 2 varningar sen bann? När dom just har registrerat sig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, inget Habbohotel-forum bör komma till Fuska.se. Det är kanske populärt inom småbarn, fast inte på Fuska.se. Har inte sett någon tråd om Habbohotel, så nej, denna idéen skulle ej passa in på Fuska.se.

Jag har också hört att det funnits ett Habbohotel-forum på Fuska.se innan, fast det gick inte så bra, så Admin tog bort det.

//Member

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså kan dom bara inte skriva regler där?

Nej, men lyssna nu...

Om moderatorerna skapar regler för Habbo-forumet kommer de ändå inte lyda de, det kommer komma in femåringar som bara kommer skriva korta meningar, och väldigt oseriösa meningar. Så varför ska detta forum skapas? I onödan eller?

//Member

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...