Gäst wAcko Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 OS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 OS?Windows XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Din dator kanske inte vill att du ska misshandla kompisen Tangentbord. Händer det likadant med något annat program du har? Om inte så tätnar mystiken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Jag har inte testat något annat program. Och jag föredrar att inte misshandla tangentbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Att ha anteckningar uppe som noter är coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 xnxnxnm xnxnxnb är introt till stone tower temple från zelda majoras mask :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Ska se om jag orkar koda ett program som kan spela upp "låtarna" och så i olika delays. Och även kunna trycka ned en tangent i x antal millisekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Ska se om jag orkar koda ett program som kan spela upp "låtarna" och så i olika delays. Och även kunna trycka ned en tangent i x antal millisekunder.Varför inte bara använda Anvil Studio och göra MIDI's av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Känner mer för att utmana lite :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Jaha, det var bara för att jag inte hade Java installerat, nu fungerar det! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.