fubbis Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 Jag har Photo Shop cs2, och jag undrar om någon kan guida mig till hur jag gör en animation? Behöver jag något annat program eller? P.S Undrar hur man kommer in på den dära saken så man dra ut bilderna som man vill. Jag vet, jag är en noob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 Asså jag vet ej hur man gör det i cs2 men jag gör det i essy gif animater funkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Om du har ImageReady så är det det du använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 13 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Ok, har gjort en animation men vad sparar jag den i? Om jag tar gif så rör den inte på sig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Asså vad använder du för program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 13 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Image Ready, men där kunde man bara spara det i phs(photoshop). Så jag sparade det och öpnade i photo shop, och sparade den i gif men de funka inte. Image Ready, men där kunde man bara spara det i phs(photoshop) eller något liknande. Så jag sparade det och öpnade i photo shop, och sparade den i gif men de funka inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 asså jag vet ej hur det funkar bara hur man gör det i essy gif animater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 13 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Hur får jag det? Alltså animater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 http://www.blumentals.net/egifan/ Där men dock är det bara en demo. Funkar fin fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.