kokobeng Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 när o ar ser man på "mystic pokemon" (eller va de nu heter). om nån inte kommer ihåg så e de då man typ får latias/latios.pleeeaaase hjälp mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Klara E4. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 när du har klarat ligan ska du också göra såhär: köp en repel och fånga den stora pokemonen med gräss vingar han har sweet scent som gör så att pokemon kommer till dig första försöket träffade jag latios Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Csmannen Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 1. Slå E4 2. Kolla på TV i huset dör nere. 3. Köp 10 eller 20 vanliga repels. 4. Byta till Acro Bike. 5. Skaffa timer eller ultrabollar. 6. Ha en lvl 40 Pokemon i din först i partyt. 7. Gå till gräset plats norr om Slateport vid ingången till Cykling vägen. 8. Använd en repel. 9. Gå i gräset och börja studsa på din Acro Bike. (Håll B-knappen nere) 10. Snart ska Latios visa sig. Jag fick det under 10 minuter. HINT: Hopa tills du använt en och en halv repel hoppa in i cykling huset och ut och börja hoppa i gräset igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roserade53 Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Funkar de där verkligen csmannen ?:o låter otroligt måste testa har inte lyckats hitta min Latios än:( har sparat masterball för att kunna fånga den lättare.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 det är inte speciellt svårt att fånga latios utan masterball, och det där Csmannen skrev funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg