Estevan137 Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 (redigerat) Jahap det är det enda du inte förstår är att det ingen idee om du gör en tråd med omröstning om en ny rollspels forum... Det är inte du som avgör en omröstning om att det ska skapas ett nytt rollspels forum. Så jag tror inte att Admin går på det, Sorry... Så ingen idee..... Svaret för mig är solklart ett, NEJ! Redigerat 13 November 2008 av Estevan137 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 13 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Jahap det är det enda du inte förstår är att det ingen idee om du gör en tråd med omröstning om en ny rollspels forum... Det är inte du som avgör en omröstning om att det ska skapas ett nytt rollspels forum. Så jag tror inte att Admin går på det, Sorry... Så ingen idee..... Svaret för mig är solklart ett, NEJ! Men shit. Om du inte har märkt det hade jag redan ångrat mig med omröstningen. Jag hade inte änkt på saken som dom andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Lyckat, man kan ju inte rösta nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.