N1ck3 Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Jag undrar om det tar på telefon räckningen om jag betalar member via telefon??? Please svara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datadanne Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Gissa lite va!? -_- Klart det gör....... n00b <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
N1ck3 Skrivet 14 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Tack... tror jag, jag är inget data nörd som vissa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Man måste inte vara datanörd för att fatta att det kostar att betala via telefon och det är inte så att pengarna försvinner magiskt från kontot och betalar av sig själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datadanne Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Man måste inte vara datanörd för att fatta att det kostar att betala via telefon och det är inte så att pengarna försvinner magiskt från kontot och betalar av sig själv. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZnaxoX Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Asså det är klart att det kostar :P Annars skulle alla betala via telefon ahaha :P Nackdelen är bara att när gubben rabblar upp siffrorna kanske man missar en siffra elr kanske inte förstår vad siffran är på engelska o då har man slösat pengár i onödan :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Asså det är klart att det kostar :P Annars skulle alla betala via telefon ahaha :P Nackdelen är bara att när gubben rabblar upp siffrorna kanske man missar en siffra elr kanske inte förstår vad siffran är på engelska o då har man slösat pengár i onödan :S Det hände med mig, det var en jäkla asiat som rabbla upp dom! men ja det tar såklart på teleräkningen B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Asså det är klart att det kostar :P Annars skulle alla betala via telefon ahaha :P Nackdelen är bara att när gubben rabblar upp siffrorna kanske man missar en siffra elr kanske inte förstår vad siffran är på engelska o då har man slösat pengár i onödan :S Dom upprepar koden flera gånger. Koden rabblas upp ända tills du lägger på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 (redigerat) Asså det är klart att det kostar :P Annars skulle alla betala via telefon ahaha :P Nackdelen är bara att när gubben rabblar upp siffrorna kanske man missar en siffra elr kanske inte förstår vad siffran är på engelska o då har man slösat pengár i onödan :S Dom upprepar koden flera gånger. Koden rabblas upp ända tills du lägger på. Precis, det gör dom. Jag gjorde det hos en kompis, så fick jag inte alla sifror, men sen sa dom den igen :P Redigerat 13 December 2008 av Dirtman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg