NeedforSpeed Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 tjena jag kan inte komma in på ragnaros för att den är full. Detta har pågott i 2 dagar :S när kan man spela igen?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Kommer väl upp en ruta där det står att du väntar i en kö för att komma in Tar typ max 5min att komma in :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Kommer väl upp en ruta där det står att du väntar i en kö för att komma in Tar typ max 5min att komma in :P Max 5min? Jag satt i kö i 45min igår för att komma in på Doomhammer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Servrarna som det står Locked på kan man inte komma in på om man inte redan har en skapad character där tror jag. Har du inte det så håll dig borta från de realmsen, de behöver absolut inte mer folk. Var 1200 i kö till Frostmane igår, inte kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 locked betyder kö, finns realms med 2.5k+ just nu :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Kör på mid pop för f*n, finns bara nackdelar att spela på full/high <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Kommer väl upp en ruta där det står att du väntar i en kö för att komma in Tar typ max 5min att komma in :P Max 5min? Jag satt i kö i 45min igår för att komma in på Doomhammer. Byta server när du har chans då :S Orka vänta så länge på att komma in Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Kommer väl upp en ruta där det står att du väntar i en kö för att komma in Tar typ max 5min att komma in :P Max 5min? Jag satt i kö i 45min igår för att komma in på Doomhammer. Byta server när du har chans då :S Orka vänta så länge på att komma in Tänker inte byta server, gillar guilden jag är med i och alla jag spelar med där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg