Ratchet and clank2 Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 någon som vet hur man tar de två extra nanotecen som man tar med swingshoten och glidern. snälla hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jak and daxter Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 hoppa närdu skjuter :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 (redigerat) Tack! jag har fastnat på det jag också! Men jag fattar inte riktigt hur du menar! :D Nu har jag tagit båda två! Den med swingshooten fattar jag inte hu jag gjorde på men den med glidern så skall du göra så här: När du kommer dit där det är lava under så skall du vända åt höger eller vänster och flyga tillbaka! ÄNDRA INLÄGGEN, dubbelposta inte. Redigerat 7 Juni 2004 av Dannie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel larsson Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag kommer inte heller ihåg hur jag gjorde :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miconic Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Nu har jag tagit båda två! Den med swingshooten fattar jag inte hu jag gjorde på men den med glidern så skall du göra så här: När du kommer dit där det är lava under så skall du vända åt höger eller vänster och flyga tillbaka! Vad bra :D kan jag då få hjälp med Dark chronicle?? jag behöver hjälp med att hitta Claire... snälla?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Det är ju inte äns Ratchet and Clank! Skapa ett nytt ämne så får du 20 poäng också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (miconic @ 04/06-2004 15:20:46) Nu har jag tagit båda två! Den med swingshooten fattar jag inte hu jag gjorde på men den med glidern så skall du göra så här: När du kommer dit där det är lava under så skall du vända åt höger eller vänster och flyga tillbaka! Vad bra :D kan jag då få hjälp med Dark chronicle?? jag behöver hjälp med att hitta Claire... snälla?! vissa fattar inte att man inte ska byta ämne.... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Nä, men det är ju lite krångligt när man är ny! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jo det förstås! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
julle Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 hur skapar man nytt då? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Man trycket på nytt ämne som är uppe i högra hörnet! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
julle Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 tack :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg