BADAiM Skrivet 15 November 2008 Rapport Skrivet 15 November 2008 Varför laggar vissa banor på CS 1.6 över mycket? Typ som deathrun_mordownia lr ngt , deathrun_crazytown och surf_hawk_b08 (inte så bra på stavningarna) . Kan ni hjälpa mig med att fixa det?
TiredRacoon Skrivet 15 November 2008 Rapport Skrivet 15 November 2008 Köp en ny dator eller dra ner på grafikinställningarna.
BADAiM Skrivet 15 November 2008 Författare Rapport Skrivet 15 November 2008 Köp en ny dator eller dra ner på grafikinställningarna. Vart ska jag dra ner grafikinställningar? På CS eller på datorn?
TiredRacoon Skrivet 15 November 2008 Rapport Skrivet 15 November 2008 Köp en ny dator eller dra ner på grafikinställningarna. Vart ska jag dra ner grafikinställningar? På CS eller på datorn? Sätt CS på lägsta och datorn på högsta så funkar varken det ena eller det andra. Sänk båda på samma punkter, eller inaktivera program-prestandardinställningar på datorn.
BADAiM Skrivet 16 November 2008 Författare Rapport Skrivet 16 November 2008 Köp en ny dator eller dra ner på grafikinställningarna. Vart ska jag dra ner grafikinställningar? På CS eller på datorn? Sätt CS på lägsta och datorn på högsta så funkar varken det ena eller det andra. Sänk båda på samma punkter, eller inaktivera program-prestandardinställningar på datorn. Och vart ska jag sänka på datorn? Jag är inte så bra på saker angående datorn >.<
Rekommendera inlägg