NooBeD Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 (redigerat) Tja Undrar vilket jag ska köpa Fifa 09 eller Gta iv? Skriv gärna vad som är roligt och sånt med dom också!:) Tack i förhand! Redigerat 15 November 2008 av haha1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Tja Undrar vilket jag ska köpa Fifa 09 eller Gta iv? Skriv gärna vad som är roligt och sånt med dom också!:) Tack i förhand! Jag har båda av dom spelen. FIFA 09 kommer du aldrig att trötta på. GTA IV tröttnade jag på efter ett tag. FIFA 09 har sjukt rolig online läge där du kan skapa lag med polarna och köra mot andra. GTA IV online har jag inte kört mycket då jag var sugen på att lira uppdrag och komma långt men tröttnade på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 GTA IV är det spelet du aldrig kommer tröttna på. Är mycket mer varierat än Fifa 09 och GTA IV fick nästan 10/10 (eller det högsta) av det flesta recensenterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooBeD Skrivet 15 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Ok tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PlayOn Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Har båda spelen. Köpte Fifa 09 för bara några dagar sedan. Båda spelen är riktigt roliga! Fifa 09 kmr du nog mest spela online, eftersom det är en stor del av spelet. Nån som vill lira fifa online?? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CriPPi90 Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Gta IV/4 får 9/10 Fifa 09 får 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Äh, köp FIFA 08 Platinum och GTA IV begagnat. Tycker FIFA 08 är minst lika bra som 09. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
las636 Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Tja Undrar vilket jag ska köpa Fifa 09 eller Gta iv? Skriv gärna vad som är roligt och sånt med dom också!:) Tack i förhand! ja håller me <aik (även fast aik suger) men ja har också båda fifa är alltid roligt men GTA trättnar man på efter ett tag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooBeD Skrivet 23 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Tja Undrar vilket jag ska köpa Fifa 09 eller Gta iv? Skriv gärna vad som är roligt och sånt med dom också!:) Tack i förhand! ja håller me <aik (även fast aik suger) men ja har också båda fifa är alltid roligt men GTA trättnar man på efter ett tag ;) Ok men har redan köpt gta iv ska köpa fifa efter de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
las636 Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Tja Undrar vilket jag ska köpa Fifa 09 eller Gta iv? Skriv gärna vad som är roligt och sånt med dom också!:) Tack i förhand! jag lovar man tröttnar aaaaaaldrig på fifa men gta dessutom det tröttnade jag på efter bara nån vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) Skulle tippa på FIFA 09. Bästa grafikkänslan och bästa spelkänslan ^^ Redigerat 6 Januari 2009 av Member Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.