Hoppa till innehåll

Fifa 09 Eller Gta Iv?


NooBeD
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja Undrar vilket jag ska köpa Fifa 09 eller Gta iv? Skriv gärna vad som är roligt och sånt med dom också!:)

 

 

 

Tack i förhand!

Jag har båda av dom spelen. FIFA 09 kommer du aldrig att trötta på. GTA IV tröttnade jag på efter ett tag.

 

FIFA 09 har sjukt rolig online läge där du kan skapa lag med polarna och köra mot andra.

GTA IV online har jag inte kört mycket då jag var sugen på att lira uppdrag och komma långt men tröttnade på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja Undrar vilket jag ska köpa Fifa 09 eller Gta iv? Skriv gärna vad som är roligt och sånt med dom också!:)

 

 

 

Tack i förhand!

 

 

 

ja håller me <aik (även fast aik suger) men ja har också båda fifa är alltid roligt men GTA trättnar man på efter ett tag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja Undrar vilket jag ska köpa Fifa 09 eller Gta iv? Skriv gärna vad som är roligt och sånt med dom också!:)

 

 

 

Tack i förhand!

 

 

 

ja håller me <aik (även fast aik suger) men ja har också båda fifa är alltid roligt men GTA trättnar man på efter ett tag ;)

 

Ok men har redan köpt gta iv ska köpa fifa efter de
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...