Vega Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Inte chippat, funderar dock på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Inte chippat, funderar dock på det. varför? DS är inte regionslåst och har inte heller lås för "specialkasetter" så jag säger att du slösar pengar på att chippa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Jag tror (hoppas iallafall...) att alla menar att de köpt flashkort... chippa är som sagt totalt onödigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilda Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Har inte chippat men vill ha. Har en liten fråga som jag gått och funderat på, Funkar Wi-fi Connection endå även om man har chippat ? (För på vissa spel,Så kan man ju spela över sitt trådlösa nätverk med folk som bor långt bort) För kul om man chippar sitt ds så kan man iallfall inte spela över internet och måste endå köpa massa dyra spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Det beror på spelet och vilket flashkort du har. Det verkar som att de flesta spelen funkar till 100% iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Har inte chippat men vill ha. Har en liten fråga som jag gått och funderat på, Funkar Wi-fi Connection endå även om man har chippat ? (För på vissa spel,Så kan man ju spela över sitt trådlösa nätverk med folk som bor långt bort) För kul om man chippar sitt ds så kan man iallfall inte spela över internet och måste endå köpa massa dyra spel... R4 supportar Wi-Fi Connection så det blir inga problem. vissa homebrews supportar inte USB Wi-Fi connector men det beror inte på Flashkortet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg