💬
Logga in
Fuska.se

Beskriv Er Dag!

508 svar · startad

Trådstartare #1

Ja det är en härlig söndag och jag ska själv strax gå och laga mat. Mer beskrivning kommer snart.

Jag vill att ni beskriver er dag som den har varit och är. Var så goda!

Och hörni, var rädda om varandra där ute! :)

Ja har sovit spelat guitar hero. sitter vid datorn...................

vaknat, ätit 2 mackor med 2 glas oboy, gick till övervåningen och borstade tänderna, ringde till min kompis Linus och han kommer typ om 10 minuter och satt mej vid datorn, loggade in på fuska.se, svarade på en medelande som nån skickade 03:01 igår kväll, kollade i xbox 360 forumet, kollade i allmänt forumet, kollade den här tråden och svarade i den här tråden :ph34r:

vaknade och gick och duschade. Sen startade jag datorn och går nu min internet runda :P. Ska snart gå och äta frukost :)

Sen ska jag tänka ut vilket spel jag ska spela....

Vaknade kl.9.00 gick till älvsjö aik avslutning. Kom hem nyss och jag sitter framför datan nu.

Spelade Wii mot en kompis!

Varit på longnight på Södervärn, Malmö. Kom hem sju, blev påkommen för att jag hade smugit ut, fick utegångsförbud i två månader. Vaknade 12.00, fick lite mer skäll. Tog ett bad och började spela lite world of warcraft.

Jag var på bio idag :D

Jag tävlade i friidrott. Annars har det inte hänt så mycket.

Trådstartare #10

Bra svar allihopa!

Själv har jag tagit det lugnt hela dagen och kollat på Dexter, jäkla grym serie som jag nyss upptäckt!

Vaknade vid 11 å kom på att jag har en jeffla massa skit i svenskan å göra tills på fredag, som jag knappt har börjat med (Y). Så det vart till å jobba med det, satte mig å lirade WoW i typ en halvtimme, gick upp å duschade, käkade lite sen drog jag iväg och jobbade till typ 20, vart hemma vid 20:30, käkade lite å fortsatte på svenskan. Helkass dag i princip med andra ord :/.

17 Nov 2008
Trådstartare #12

Någon annan som har slappdag förutom jag?

nej, vi människor har en massa skola å sånt på måndagar till skillnad från er älgar ;)

18 Nov 2008

Vakna 6:30 av väckarklockan. Gå upp, tar ett par mackor och smör och sätter mig och äter frukost. Efter frukosten borstar jag tänderna och klär på mig. Då är klockan runt 06:45. Spenderar en halvtimme vid datorn och går till skolan.

Vaknar mellan 06:00 - 06:25. Går på toaletten, sen till köket.

Hittar på något gott som man kan äta, sen till datan igen ca 1 h. :)

Trådstartare #16
↗ till inlägget

nej, vi människor har en massa skola å sånt på måndagar till skillnad från er älgar ;)

Touché!

Moderator

Vaknade 8:30. Käkade lite granna, gick sedan ut på datorn och har suttit sedan 9 i morse då.

Jadu, vad mer kan hända denna dag? Absolut ingeting. Blir nog samma visa imorgon också antar jag. Ni kanske undrar om jag inte har skola, då kan jag väl informera om att jag har lite brist på skol-humör.

Får nog bli en älg jag också.

Vaknade typ 7.30 steg upp och åt frukost sen borstade jag tänderna och bäddade sängen, efter det gick jag till skolan och var där till halv fyra sen hade jag gitarr som jag just kom hem ifrån.

11/17

måndag

började med att jag klev upp kl 5.05 för att duscha, 5.25 käkade två mackor och sköljde ner med en snaps,

5.45 sommnade på soffan,

10.55 vaknade och blev förbannad som f*n jag var cirka 3 timmar sen till jobbet,

11.00 ringde till jobbet och tog sjukledigt gick sen och la mig, 15.30 vaknade av att min katt ville in och sova på mig, 17.00 gick upp och lagade middag, 18.00 for till min tjej, 18.30 Censurerat,

21.30 for hem, 23.00 gick och la mig, vaknade 24.00 av kattfan igen, 24.20 sommande om.

11/18

Tisdag va på skolan inget specielt att tala om. 17;45 började skriva på det här forumet.

ps om ni undrar så jobbar jag måndag och torsdag annars är det skola.

Trådstartare #20

Lol at snaps.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in