💬
Logga in
Fuska.se

Beskriv Er Dag!

508 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Vaknade ganska sent, ringde en polare, cyklade runt i los stada i ett antal timmar, drar hem, spelar dator.

Vaknade vid 14 tiden, fixade lite med cykeln, fast när jag skulle iväg med den hittade jag inte nyckeln, så satte mig och chattade, sen har jag spelat APB typ fram tills nu :)

7 Jul 2011
Nivå 0 · Nykomling
Åkte ca 19 mil till Uddevalla för att besöka inets fysiska butik. Köpte en NAS + annat gott. Nu sitter man här och för över filmer och annat till NASen.
Nivå 0 · Nykomling

06.30, gick upp.

08.00, började jobba.

19.00, kom hem.

20.00, åt middag.

23.00, går och lägger sig.

8 Jul 2011
Nivå 0 · Nykomling

vaknade 03.00

frukost 04.00

lite tv fram till 07.00

va på sjukhuset o kollade när de kunde ta bort stygnen 08.30-10.00

o nu efter de så har man bara spelat lite xbox fram tills nu o strax blire gym

Nivå 0 · Nykomling

Vaknade 10, åkte 11 till en SYV för att ändra mitt gymnasieval. Sedan chillade jag fram tills 14, då jag åkte in till mediamarkt medans farsan tog bilen till verkstaden. Han fick en lånebil och hämtade mig, väntade tills dom lagat bilen och tog då vår bil o skulle åka hem, då var det en trebilskrock med oss längst fram som resulterade i en trasig baksida av bilen, dock inte lika farligt som bilen längst bak (den som körde in i mittenbilen, som av smällen krockade in i oss).

Beställde pizza o käkade, suttit här sedan dess.

9 Jul 2011
Nivå 0 · Nykomling

Idag har jag solat, badat och plockat smultron. Imorgon ska jag plocka blåbär istället tror jag :)

12 Jul 2011
Nivå 0 · Nykomling

Idag har jag varit i Georgetown i Washington, varit po olika trakiga klaedbutiker :(

Nivå 0 · Nykomling

gott pa oxford street i london, kopte en skiva bara xD

13 Jul 2011
Nivå 0 · Nykomling

Vaknade precis typ, åt någon macka och nu dator, snart ska jag bada o sola ;)

22 Jul 2011
Nivå 0 · Nykomling

kompis som beskrev sin dag på facebook:

"Såg på vägen hem en igelkott som fastnat med huvudet i någon sorts milkshake-mugg och, bäst som jag är, tog bort den och kastade den i en soptunna så den inte skulle fastna igen"

epic syftningsfel, stackars igelkott

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Sovit 16 timmar och klippt gräset, chill väntar vid datan nu.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #493
↗ till inlägget

06.30, gick upp.

08.00, började jobba.

19.00, kom hem.

20.00, åt middag.

23.00, går och lägger sig.

Starkt!

Nivå 0 · Nykomling

Dator.

24 Jul 2011
Nivå 0 · Nykomling

Vakna 16:00

Sitta vid datorn tills nu

Ska nog vara med en kompis imorn och bada och skit.

Nivå 0 · Nykomling

Lanat hela dagen :)

1 Oct 2011
Nivå 0 · Nykomling

07:30

08.00 åkte till gävle

10.00-14.00 kollat på falken cup.

14:00-nu lyssnat på musik

8 Oct 2011
Nivå 0 · Nykomling

Gick upp nyss för att leta ersättare till mig för att döma match då jag inte har gått domarutbildning. Blev ändå tillsatt som ersättare. lololo. Får se hur resten av dagen blir

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Gick upp nyss för att leta ersättare till mig för att döma match då jag inte har gått domarutbildning. Blev ändå tillsatt som ersättare. lololo. Får se hur resten av dagen blir

Får man fråga vilken sport du dömer?

Nivå 0 · Nykomling

Kul grej hände idag.

Jag är diabetiker, och på väg hem i bilen tillsammans med min familj får jag så lågt blodsocker att jag hamnar i ett slags halvt komatöst tillstånd. Mina ögon är öppna och jag tar in intryck från omvärlden, men de är mycket suddiga och jag är övertygad om att jag sover och drömmer allting jag ser.

Min mor försöker få kontakt med mig och undrar vad jag håller på med när jag exempelvis öppnar bildörren mitt i vägen när hon fortfarande kör, men eftersom jag tror att jag drömmer undrar jag vad fan hon vill mig i min dröm, så de gånger hon försöker få kontakt med mig under mitt tillstånd har jag antingen svarat "jag vet inte", "håll käften" eller gett henne en tom, frånvarande blick. Väl hemma tror jag fortfarande att jag sover men min familj reagerar inte eftersom att jag faktiskt knallar runt i lägenheten med ögonen öppna.

Jag börjar uppföra mig underligt, som att sno min brorsas godis och aggressivt slita i påsen så det hamnar överallt när han försöker ta tillbaka det, och först banka på och sedan slita upp dörren till min andra lillebrors rum och bara stå och stirra på honom. Han som är ganska liten blir förstås skitskraj. Min mor börjar ana misstankar och mäter mitt blodsocker, och ringer sedan efter ambulans. När jag väl sedan vaknar så är det med två vårdare över mig som kommit för att ta mig till sjukhuset. Jag mår bra och ler åt min mor och lillebror som ser rätt oroade ut, när jag frågar efter någonting att dricka. Mitt minne av vad som har hänt är fragmentariskt, jag minns vissa grejer men annat jag får berättat för mig minns jag inte alls. I alla fall så följer jag med i ambulansen till akuten.

Nu har jag kommit hem och allt är lugnt. Skum grej, har aldrig upplevt det förut.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in